Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
laResidence schreef:Ik vind € 300 tot € 350 een heel redelijk bedrag.
Het eerste jaar zou ik de prijzen wat lager houden, je moet dat toch een beetje zien als een try out.
Mijn dochter gaat dit jaar naar een goed gefaciliteerd kamp voor € 350 + € 20 voor kost en inwoning van haar eigen knollie.
)Myrthe92 schreef:250 voor een weekend??? Das wel erg veel.. of maakte die kok dan elke avond een vijf gangen diner?
ikke schreef:Myrthe92 schreef:250 voor een weekend??? Das wel erg veel.. of maakte die kok dan elke avond een vijf gangen diner?
Nee, niet speciaal. Dat zijn gewoon de prijzen die goed verzorgde weekenden, inkl instructie en gereserveerde binnenbak kosten.
Komend najaar voor een weekend-met-vijfgangendiners, betalen we 170euro. Daarbij is de accomodatie goedkoper dan in bovengenoemd weekend en zijn er verder geen bijzondere faciliteiten beschikbaar, behalve een mooi bos om te rijden. Voor de paarden weidegang, eventueel met (beperkt) stalling. Geen instructie, geen leiding, geen "activiteitenprogramma"; slechts een kok wiens reputatie over de kwaliteit van eten binnen de vereniging wijdverbreid is. Weekend is dus ook afgeladen vol geboekt, inkl wachtlijst.
Bonita_Bon schreef:Gowlan schreef:Een gewoon ponykamp met dezelfde activiteiten en waar je geen eigen paard bij nodig hebt, betaal je al tussen 300 en 400 euro voor voor 7 dagen (6 nachten).
klopt, alleen kom ik enkel kampen tegen waar je MEER betaald voor meebrengen eigen pony...
Bonita_Bon schreef:ikke schreef:Nee, niet speciaal. Dat zijn gewoon de prijzen die goed verzorgde weekenden, inkl instructie en gereserveerde binnenbak kosten.
Komend najaar voor een weekend-met-vijfgangendiners, betalen we 170euro. Daarbij is de accomodatie goedkoper dan in bovengenoemd weekend en zijn er verder geen bijzondere faciliteiten beschikbaar, behalve een mooi bos om te rijden. Voor de paarden weidegang, eventueel met (beperkt) stalling. Geen instructie, geen leiding, geen "activiteitenprogramma"; slechts een kok wiens reputatie over de kwaliteit van eten binnen de vereniging wijdverbreid is. Weekend is dus ook afgeladen vol geboekt, inkl wachtlijst.
je moet er wat voor over hebben toch, niet overdrijven natuurlijk want je moet niet in de financiele misere komen door 1 weekendje weg, maar voor een dubbeltje op de eerste rij zitten gaat ook niet op...
maroescha schreef:Ik weet niet hoe je het precies met eten/boodschappen etc regelt.
Maar laatst hadden we met stage een middag gepland voor kinderen, daar zat dan ook eten etc bij. Wij hadden met een supermarkt in de buurt de afspraak dat alles wat nog dicht was en langere tijd houdbaar (dus niet de broden) Dat dat terug mocht naar de supermarkt. Misschien voor jullie ook een optie?
alsjeblieft! En veel succes met alles
)friesiszwart schreef:Ik regel een midweek (voor komende oktober) paarden op stal maar kunnen ook op het land.
Volledig verzorgt voor mens en paard (exckl de brok) voor 250,00 euro.
Elanor schreef:Het programma klinkt best leuk, maar ik zou er toch niet snel voor kiezen alleen al omdat er maar 5 uur per dag weidegang beschikbaar is.
Revanches schreef:Elanor schreef:Het programma klinkt best leuk, maar ik zou er toch niet snel voor kiezen alleen al omdat er maar 5 uur per dag weidegang beschikbaar is.
Ik vind het juist wel netjes dat ze uberhaupt weidegang aanbieden.
Kijk eens naar een KNHS Instructieweek...daar vragen ze met gemak dikke 400euro en de paarden komen daar helemaal niet buiten, en worden zelfs 2x perdag (flink)gereden. Enige optie die je hebt is om je paard even een paar minuten in een paddock te kunnen zetten.
Ik denk qua opties wat geboden wordt dat het nog best netjes is. Alleen je bent gewoon heel veel kwijt aan een accomodatie opzich. En dat is zonde,als je op die manier een ponykamp wilt organiseren als je zelf al niet eens een beschikking over een accomodatie hebt.