Maar ik geloof het wel als ze super lekker zitten. Toch vind ik ze wel aan de prijzige kant!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? Ik vind GPA fijne caps. Vind ze ook mooi om te zien. Wel aan de prijzige kant, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug. Vind van de speed air fijn dat die zo licht op je hoofd voelt. Krijg vaak hoofdpijn van andere caps.
2005 schreef:Welke sites hebben de speed air in de aanbieding? Ik vind GPA fijne caps. Vind ze ook mooi om te zien. Wel aan de prijzige kant, maar je krijgt er wel kwaliteit voor terug. Vind van de speed air fijn dat die zo licht op je hoofd voelt. Krijg vaak hoofdpijn van andere caps.

wonderworst_ schreef:ik heb een BR zenith besteld, zie er (zeker van een afstandje) uit als een GPA cap alleen is deze zo'n 300 euro goedkoper.. als je valt zou je een nieuwe cap moeten kopen ( nou weet ik dat heel veel mensen dit niet doen) maar dan betaal ik liever 2x 70 euro dan 2x 370 euro.. tuurlijk is er wel prijs/kwaliteit verschil maargoed.. ik wacht gewoon maar met smart op mijn BR cappie !
Ik vind het een super mooie cap! Heb alleen de bruine versie gezien maar die lijkt er inderdaad erg veel op! 
.
). En daarnaast heb ik een cap van Knightsbridge, de maximal air, antraciet grijs, voor bij mijn grijze wedstrijdjasje, voor maar € 44,95. Zie http://www.kraemer-pferdesport.de. Erg mooi, fijne pasvorm, en heel betaalbaar.