Mijn paard gooit mijn cap regelmatig van het dekenrek af als ik even niet sta te kijken.. en dan valt ie dus op het beton. Ja.. ik moet een nieuwe. Ben er zelf nog nooit op gevallen eigenlijk. Maar ik denk ook dat het uitmaakt op wat voor paard je rijdt en waarom je met een cap rijdt. Heb je 'm op omdat het moet of omdat de kans toch best wel groot is dat je van je paard knikkert?
xPaloma
Geplaatst: 08-10-11 12:46
Ik hou dit ff in de gaten , ik wist ook niet hoe ik mn cap moest controleren
Appaloosa9
Geplaatst: 11-10-11 14:19
Ik zou hem wel controleren maar ben nog nooit gevallen.
Maar ik ben ook heel lomp laat hem ook altijd vallen maar dan controleer ik hem niet ik denk dan altijd dat is een lichtere val dan dat je van je paard valt.
kaylah
Geplaatst: 11-10-11 14:43
Laatst viel er iemand van een pony met zo'n verstelbare cap..ik heb altijd het idee dat het verstel mechanisme dan niet goed meer werkt en makkelijk los zal schieten...
EstherKlaas
Geplaatst: 17-10-11 12:09
ikzou hem wel controleren, stel dat je daarna valt en hij helpt niks en je komt verkeerd?
Ik heb mijn cap al 11 jaar en heb een aantal keer ook al goed zand gehapt. Heb nog nooit gecontroleerd.. Moet ik misschien wel eens gaan doen. Maar ik heb nog nooit iets ergers dan een gekneusde kaak gehad met vallen. Maarja, die word niet beschermd door je cap