Op vakantie en de dieren dan?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:13

Als mijn ouders weggaan pas ik altijd op de beesten, helaas was het vorig jaar niet anders en hebben we voor 350 euro 2 cavia's 2 weken naar een familielid kunnen brengen. :') En de overburen hebben op de katten gelet.

Vroeger deden we dit altijd met onze buren, wij letten op hun katten als ze weggingen, en zij op die van ons, is zeker 15 jaar goed gegaan, helaas zijn wij verhuisd, en hun overleden.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:16

Lieke onze hond gaat mee op vakantie. onze andere hond max gaat niet mee ( word als politiehond getraind en zit in een kennel en is dus niet gewend om in een huis te zitten) en gaat naar iemand die op dezelefde club traint. Mijn ouders komen altijd langs om de vogels, konijnen, hamster en de schildpad eten te geven. Mijn paarden staan al bij mijn ouders dus dat is makkelijk. Het is altijd wel weer een gergel inderdaad. Maar de meeste keren krijgen we het weer rond.Soms kunnen mijn vriend zijn ouders ook op al onze dieren passen.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:17

Zo moeilijk is dit niet hoor, hier is een hele goede centrale voor waar je met een gerust hart gebruik van kan maken. :j in het verleden heb ik hier ook gebruik van gemaakt tot grote tevredenheid en tegenwoordig zijn mijn ouders zeg maar de oppassers.

http://www.huisoppasser.nl/?gclid=CKPz_ ... 3god_ULWWA

Klasien

Re: Op vakantie en de dieren dan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 19:44

Wij gaan nooit op vakantie, 4 geiten, paard, konijn en vissen aan/in huis en voorheen ook een Rottweiler. Bovendien een groot erf, dan staat het onkruid hoog als je een poosje weg bent ;)

Zelf pas ik in de winter wel eens een lang weekend op bij een vriendin van mij. Ze heeft 2 honden, 5 katten en 10 paarden. Dat is flink veel werk als het stevig vriest en er sneeuw valt!

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 08:03

kruisie schreef:
Wij hebben een bedrijf inschakeld dat dieren aan huis verzorg.
Prijs was redelijke en hele fijne mensen.
Ze komen uitgebreid kijken en maken een heel contract en rapport.

Ook voor paarden?