Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anthea schreef:Tendance schreef:Omdat je zelfs bij meisjes met een bijna anorexia lichaam, met een heupbroek zo ineens een buik ziet.
Het is gewoon geen gezicht!!!
Das gewoon een kwestie van de goede maat kopen, niet je kont van maat 42 in een broek maat 38 willen wurmen

Je zit echt niet persé tegen iemand zn bilnaad aan te kijken als diegene een heupbroek draagt. Of hij moet extreem laag zijn.. DeadxStar schreef:Anthea schreef:
Das gewoon een kwestie van de goede maat kopen, niet je kont van maat 42 in een broek maat 38 willen wurmen
Inderdaad, ik heb daar echt geen last van hoor
En van ophijsen ook niet trouwens..
Snap niet dat iedereen van die vooroordelen heeftJe zit echt niet persé tegen iemand zn bilnaad aan te kijken als diegene een heupbroek draagt. Of hij moet extreem laag zijn..
Dus kennelijk is het voor sommigen toch moeilijk voor zichzelf in te schatten 
joycane schreef:Ik hou echt van Heupmoddellen!!
Die hoge zitten gwn niet lekker.
Ze zakken bij mij ook niet af omdat ik vrij slank ben.
En anders doe ik een riem om
.
nameless schreef:wat het belanrijkste is dat het bij je postuur past!, ik heb bijvoorbeel een vrouwelijk model, taille maatje 34 heupen maat 38
voor mij zitten die hogere broeken perfect, van de heupbroek heb ik een maat groter besteld, ik blijf heisen, draag ook geen spijkerheupbroeken werkt ook voor geen meter, zowiezo is broeken kopen een drama,als je heel recht bent zal een heupbroek wel fijn zijn