Leren rijlaarzen voor kortere benen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joy1991

Re: Leren rijlaarzen voor kortere benen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 12:51

ik ben ook niet zo groot. en heb leren laarzen te koop gezet omdat ze te kort waren... weet niet welke maat je hebt.

Ruiterwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 20:40

Hallo,

als ik het goed lees lijken de laarzen die wij verkopen van Horka ook een optie. Erg mooie laarzen en ook nog betaalbaar (€149,95)! Ze zijn verkrijgbaar in bruin en zwart, met en zonder veter. Op de website http://www.deruiterwinkel.nl staat een goede maat tabel zodat je kunt opmeten of de laarzen echt aan je maten voldoen.

Afbeelding

Afbeelding

Mocht je ze via de website voor 31 augustus willen bestellen dan krijgen jullie van mij hierbij een kortingscode voor 10% korting: Leren rijlaarzen. Daarbij worden er bij een bestelling van meer dan €100,- geen verzendkosten berekend.

Succes!

vriendelijke groet,

Babeth Korevaar
De Ruiterwinkel.nl

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 23:10

Ruiterwinkel schreef:
Hallo,

als ik het goed lees lijken de laarzen die wij verkopen van Horka ook een optie. Erg mooie laarzen en ook nog betaalbaar (€149,95)! Ze zijn verkrijgbaar in bruin en zwart, met en zonder veter. Op de website http://www.deruiterwinkel.nl staat een goede maat tabel zodat je kunt opmeten of de laarzen echt aan je maten voldoen.

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/r ... 818873.jpg
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/r ... 681984.jpg

Mocht je ze via de website voor 31 augustus willen bestellen dan krijgen jullie van mij hierbij een kortingscode voor 10% korting: Leren rijlaarzen. Daarbij worden er bij een bestelling van meer dan €100,- geen verzendkosten berekend.

Succes!

vriendelijke groet,

Babeth Korevaar
De Ruiterwinkel.nl

ook deze gaan mij niet passen, ik zit met een kuit 36 (deze bestaan al niet in voet 36) verder heb ik voetmaat 35,5/36 dat zou misschien net lukken en hoogte is ook te hoog....

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:26

Ik ben 1.58 en heb normale kuiten denk ik, ik heb nu laarzen van mountain horse, model high rider 2. ik heb dan maat 37 met de normale kuit,
maar je heb die ook nog in bredere kuit. Misschien dat je die eens zou kunnen proberen?
qua kosten zit je op 220euro en ze zitten heerlijk! heb ze zelfs niet hoeven in te lopen, echt ideaal!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 21:46

Ruiterwinkel schreef:
Hallo,

Afbeelding

Afbeelding

Succes!

vriendelijke groet,

Babeth Korevaar
De Ruiterwinkel.nl

Mij zijn ze helaas ook nog te hoog maar bedankt voor de tip!!

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:13

en ondertussen al iets geprobeerd of..?
ben wel nieuwsgierig of je iets gevonden hebt, hoop van wel :)

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 18:31

Ik ben 157 ongeveer en heb maat 39, ik heb nu QHP Jildou kinderrijlaarzen, komen net onder mijn knie dus vrij hoog maar verder zijn ze wel heel fijn!

__Kimberly__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 14:44

Ik zou naar Lipica gaan, Die maken ze op maat en zijn er al vanaf 200,-

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 19:08

o0melis0o schreef:
en ondertussen al iets geprobeerd of..?
ben wel nieuwsgierig of je iets gevonden hebt, hoop van wel :)

Ik spaar nog even door voor cavallo laarzen op maat. Zijn wel erg prijzig maar vind het een fijn merk en mijn leren chaps die ik daar op maat heb laten maken zijn eigenlijk ook wel heel fijn!

xxDressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 13:17

Bij Lipica maken ze, ze ook op Maat, Vind ze vaak ook heel erg mooi en zijn er al vanaf 200,-. Alleen is er wel een Wachtijd van min. 14 weken en (max. 21 weken, Daar ben ik Slachtoffer van!)

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 08:20

heb je wel eens geprobeerd een los hakje in de laars te doen als de laars net iets te lang is. mijn zoontje had ook het probleem dat de cavallo junior nog te hoog voor hem was, maar we hebben er een los hakje ingelegd (echt wel een dik hakje) en het probleem was opgelost

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 08:41

Maar zit je dan -als volwassene- niet met dat je niet meer in/onder de wreef past? Dat zou bij wel het probleem zijn denk ik, heb best een hoge wreef.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-11 11:38

nijland schreef:
heb je wel eens geprobeerd een los hakje in de laars te doen als de laars net iets te lang is. mijn zoontje had ook het probleem dat de cavallo junior nog te hoog voor hem was, maar we hebben er een los hakje ingelegd (echt wel een dik hakje) en het probleem was opgelost

Aangezien ik toch niet meer groei heb ik liever een laars geheel op maat, maar bedankt voor de tip!

suus27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 00:27

Hey,

Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Wil graag ook mooie leren laarzen.
Ik ben zelf 1.53 lang, mijn voetmaat is 35.
Nu heb ik mijn laarzen (helaas nepleer) een hakverhoger van Petrie.
http://www.rijlaarzen.nl/products/Petrie-hakverhogers-%28talonette%29.html
Hierdoor ben je weer een paar centimeter langer, zodat de lengte van je laars beter past.

NB voor de mensen die nog leren laarzen over heeft, graag ontvang ik van je een PB.

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 00:34

ik ben 1.52 en heb derby soft jumper leren rijlaarzen in maat 36 niet op maat gemaakt

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 11:45

princesmax schreef:
ik ben 1.52 en heb derby soft jumper leren rijlaarzen in maat 36 niet op maat gemaakt

Vermoedelijk heb jij dan een heel smal kuitje,,, ik zou ook kindermaten kunnen hebben wat betreft voet en hoogte maar heb een damesmaat kuit...