en ik heb een vosbonte
Zat 1st idd ook te twijfelen wat ik zou doen omdat ze vosbont is, maar omdat ze precies ook wit heeft waar dekje komt vond ik wit dus echt niet mooi en kon ik voor creme/ beige toen geen zelfde kleur rijbroek vinden
en toen was een andere kleur dan beige of zwart nog niet echt "done" dus toen toch maar zwart geprobeerd en omdat het zadel ook zwart is en je zelf ook in zwart/ wit gekleed bent, valt het dus blijkbaar nieteens op
Een kennisje reageerde net als hyposjuhh toen iemand met zwart wilde starten, terwijl ze mij ook op wedstrijd heeft gezien en het toen dus ook nieteens gezien had
Ik vond dus dat degene best in zwart kon starten en zei dus ook O dus je vond ons ook niet mooi/ "not done" op wedstrijd en toen zei ze hoezo? waarom voel jij je aangesproken jij rijdt toch gewoon met wit dekje
Uhh Nee dus 
@diegomexx MOOI
kleur lijkt hetzelfde als de knieën van paard

Ik wil namelijk wel een échte mooie, liefst een beetje fluweel stofje. Ik heb ook een donkerblauw dekje van BR voor het springen, die zou ik het liefst in het zwart hebben voor wedstrijden. Maar daar is het merkje te groot voor. 

Die zijn meestal goed betaalbaar!