Wat doen jullie met dit 'zomerse' weer? Deken of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Meganyr

Re: Wat doen jullie met dit 'zomerse' weer? Deken of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 10:27

@ Zunzuncito: Als er een droge plek is zoeken ze die meestal toch wel op...

@ Flying_Indo: Dat is een mooie tent!
Probleem 1: Ze worden elke 2 a 3 weken verweid, dan blijf je slepen met die tent...
Probleem 2: Megan staat niet zo hoog in rangorde en de kans dat ze daadwerkelijk onder de tent mag is niet zo groot. Er staan 7 paarden in de groep.
Probleem 3: Dat vind de boer noooooooit goed!

Maar ik vind het een prachtig idee voor in de paddock in de winter! Dan zijn ze maar met vier en kunnen ze wel droog staan! Ik ga die site bewaren, bedankt!

Flying_Indo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 10:38

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:02

Zulke tenten zijn echt ideaal lijkt mij! Dat zou ik ook nog wel voor ze willen. Helaas is mijne juist té dominant, die zorgt dat er niemand anders in mag, en er zitten hoekjes een een dood end in, helaas gaat hetdan ook niet, want zij zet paarden klem, kreng :(

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:04

mijn paarden hebben een schuilstal, met maar deze aanhoudende regen krijgt ze toch een regendeken op.

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:19

Dat zijn mooie schuiltenten. :j Wel aan de prijs als je wel een stal hebt. Heb er ook al aan zitten denken om een loopstal te maken in 1 gedeelte van de stal, maar goed, dat gaat nog niet als alle boxen vol zijn 's winters. Zodra er ruimte komt gaat de vroegere "oude loopstal" weer in werking hier! :j Heb ook al gezien hoe de ingang tochtvrij kan blijven; doorschijnende over elkaar vallende kunststof flappen. (weet iemand hoe ze die dingen noemen en waar te verkrijgen????)

Verder hier bij uitzondering nu een regendeken op.