Perfecte beloning voor baas en paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda1989

Re: Perfecte beloning voor baas en paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:55

Misschien kan je het eens proberen met gedroogde banaantjes. Ons paard krijgt deze ook als beloning bijv. na het rijden of gewoon als tussendoortje. Wij halen deze bij de biologische winkel. Een zo'n dun schijfje kan ook nog doorgebroken worden.

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 04:09

[/quote]
En dan niet te vaak,want ik heb persoonlijk een hekel aan paarden die na elk kunstje staan te duwen om een snoepje[/quote]

Ik ga het belonen ook nog zeker wel afbouwen, maar om dingen aan te leren voer ik wel meerdere keren. Hoe minder er in zit hoe beter natuurlijk :)

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 04:12

ZusJacobs schreef:
Als je hem dunner wilt hebben zou ik ten eerste die vette weide weglaten of minderen.

Het is niet zo zeer dat hij te dik is, maar ik wil er voor zorgen dat hij niet te dik word. Liever het zekere voor het onzekere ;)

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 04:15

Linda1989 schreef:
Misschien kan je het eens proberen met gedroogde banaantjes. Ons paard krijgt deze ook als beloning bijv. na het rijden of gewoon als tussendoortje. Wij halen deze bij de biologische winkel. Een zo'n dun schijfje kan ook nog doorgebroken worden.

Dat klinkt opzich ook wel heel erg leuk. Het is misschien een beetje vermenselijke maar het lijkt me voor een paard erg lekker, vind het zelf behoorlijk vies :P

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 04:27

Nu ik alles nog doorlas wilde ik nog even iets toevoegen voor de bezorgde klicker bokkers,

Ik heb voldoende les gehad in trainen met de klicker en vind het fijn werken. Verder weet ik ook hoe het trainen werkt dus dat komt helemaal goed hoor :) Wel goed dat jullie mensen er op wijzen, want het kan inderdaad ook slecht uitpakken :P

Bedankt voor alle tips tot nu toe!

Iemand nog ervaring met de gedroogde banaan? :o

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 20:39

Misschien een handje gras? Bij mijn verzorgshet werkt dat prima ;)

Wispeltuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 03:53

Esmeetje_xD schreef:
Misschien een handje gras? Bij mijn verzorgshet werkt dat prima ;)

Door het weinige gebruik van onze rijbak staat daar ook een soort van gras is, ik denk niet dat hij iets doet voor eten wat hij al heeft gevonden :P

ymkeh

Re: Perfecte beloning voor baas en paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 21:53

Strucomix original zijn alle paarden super gek op, kan je net zoveel geven als je wilt. Het is een kruidenmix. Succes!