Te weinig winstpunten bij mijnknhs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:55

Ja en stuur als vereniging de coupons maar eens te laat in, dan zijn ze heel snel met een brief.
Jammer dat het zo moet maar misschien komt er nog wel verbetering (mag het hopen)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 16:55

Citaat:
Nee dat snap ik maar ik kan mij dus echt niet druk maken om sportstanden die 3 weken te laat worden bijgewerkt. De KNHS is ook afhankelijk van hoe snel de vereniging de coupons heeft opgestuurd. Verder wachten ze gewoon tot er een hele berg ligt en wordt het in 1x gedaan. Je snapt toch wel dat er bij dit soort werkzaamheden iets minder prio ligt. Het wordt uiteindelijk gewoon gedaan alleen misschien iets later dan je zou willen :)

dat 'snap' ik best ben niet achterlijk. maar omdat jij je er niet druk om maakt wil het niet zeggen dat er geen andere zijn die het wel vervelend vinden :Y) .
ik vind 2 maanden ook best lang, niet dat het mij iets uitmaakt , start momenteel niet eens.
maar begrijp best dat er mensen zijn die iets sneller willen weten hoe ze ervoorstaan en of hun standen kloppen.
ook begrijp ik dat het vakantie periode is en tevens ook druk wedstrijdseizoen, het zou de knhs sieren als ze daarop zouden inspelen.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 17:03

Princesspres schreef:
Citaat:
Nee dat snap ik maar ik kan mij dus echt niet druk maken om sportstanden die 3 weken te laat worden bijgewerkt. De KNHS is ook afhankelijk van hoe snel de vereniging de coupons heeft opgestuurd. Verder wachten ze gewoon tot er een hele berg ligt en wordt het in 1x gedaan. Je snapt toch wel dat er bij dit soort werkzaamheden iets minder prio ligt. Het wordt uiteindelijk gewoon gedaan alleen misschien iets later dan je zou willen :)

dat 'snap' ik best ben niet achterlijk. maar omdat jij je er niet druk om maakt wil het niet zeggen dat er geen andere zijn die het wel vervelend vinden :Y) .
ik vind 2 maanden ook best lang, niet dat het mij iets uitmaakt , start momenteel niet eens.
maar begrijp best dat er mensen zijn die iets sneller willen weten hoe ze ervoorstaan en of hun standen kloppen.
ook begrijp ik dat het vakantie periode is en tevens ook druk wedstrijdseizoen, het zou de knhs sieren als ze daarop zouden inspelen.

Volgens mij heb ik nergens geschreven dat je achterlijk bent :n

Nee, ik maak mij er idd niet zo druk om, en ik snap best dat er mensen zijn die het sneller willen weten die moeten dan gewoon ff bellen. Als iedereen dat doet dan worden ze vanzelf gek van de vragen over de sportstanden en dan gaan ze inzien dat wedstrijd-rijdend NL er problemen mee heeft dat het te lang duurt voordat de sportstanden worden bijgewerkt. Pas als men het kenbaar maakt bij de KNHS dan weet de KNHS het ook en niet als men op een forum met elkaar erover gaat zitten klagen.

Fitzroy

Re: Te weinig winstpunten bij mijnknhs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 16:57

Ach, 1 telefoontje en je weet hoe het ervoor staat. Ik was pas op de Almelose Ruiterdagen en ik ging ineens zo hard met de punten dat ik maar even voor de zekerheid gebeld had of ik nog niet over het maximum zat. En dat geven ze dan zo en is ook verder bijgewerkt dan op mijnknhs staat.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 17:01

Princesspres schreef:
lijkt mij netjes dat alles gewoon op rolletjes loopt en ik niet hoef te kiezen tussen welke service ik wil.
heb daar overigens ook geen vraag van het knhs over gekregen :'wilt u liever uw standen optijd of uw startkaart' wat een onzin

De knhs en op rolletjes lopen.... :D _O-

Je kunt overigens een schema opvragen. Even je combinatiennummer doorgeven.
Die heb ik ook van beide paarden gekreden, zie je precies welke wedstrijd je gereden hebt, wat voor punten etc.
Daarbij krijg je informatie dat het tot 17 juni is bijgewerkt, en dan zie je dat het klopt.

Bij mij was het overigens zo dat ik die 4 winstpunten 'kado' had gekregen, omdat ik met mijn pony naar de paarden ben gegaan.
De punten vd pony's bleven eerst apart staan, dat hebben ze nu pas opgeteld.
Was wel even schrikken, ineens meer winstpunten. :')

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 20:10

waar kan ik dat zien, sportstand als laatste bijgewerkt ? ik kan het nergens vinden in mijn knhs.. ?