Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Nee dat snap ik maar ik kan mij dus echt niet druk maken om sportstanden die 3 weken te laat worden bijgewerkt. De KNHS is ook afhankelijk van hoe snel de vereniging de coupons heeft opgestuurd. Verder wachten ze gewoon tot er een hele berg ligt en wordt het in 1x gedaan. Je snapt toch wel dat er bij dit soort werkzaamheden iets minder prio ligt. Het wordt uiteindelijk gewoon gedaan alleen misschien iets later dan je zou willen
.Princesspres schreef:Citaat:Nee dat snap ik maar ik kan mij dus echt niet druk maken om sportstanden die 3 weken te laat worden bijgewerkt. De KNHS is ook afhankelijk van hoe snel de vereniging de coupons heeft opgestuurd. Verder wachten ze gewoon tot er een hele berg ligt en wordt het in 1x gedaan. Je snapt toch wel dat er bij dit soort werkzaamheden iets minder prio ligt. Het wordt uiteindelijk gewoon gedaan alleen misschien iets later dan je zou willen
dat 'snap' ik best ben niet achterlijk. maar omdat jij je er niet druk om maakt wil het niet zeggen dat er geen andere zijn die het wel vervelend vinden.
ik vind 2 maanden ook best lang, niet dat het mij iets uitmaakt , start momenteel niet eens.
maar begrijp best dat er mensen zijn die iets sneller willen weten hoe ze ervoorstaan en of hun standen kloppen.
ook begrijp ik dat het vakantie periode is en tevens ook druk wedstrijdseizoen, het zou de knhs sieren als ze daarop zouden inspelen.
Princesspres schreef:lijkt mij netjes dat alles gewoon op rolletjes loopt en ik niet hoef te kiezen tussen welke service ik wil.
heb daar overigens ook geen vraag van het knhs over gekregen :'wilt u liever uw standen optijd of uw startkaart' wat een onzin