nog in lrv stappen of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

roxy_ZharaX

Re: nog in lrv stappen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-11 23:10

je kan nog 2jaar met je pony bij de paarden rijden als je al een aantal jaar bij de ponys rijdt.

vanessakusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 13:29

Jij hebt het over 16 jaar. Maar in nederland mag je gewoon bij de pony's blijven tot je 18e hoor (althans het jaar waarin je 18 wordt)

Is dat bij jullie anders dan?

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 15:26

vanessakusje schreef:
Jij hebt het over 16 jaar. Maar in nederland mag je gewoon bij de pony's blijven tot je 18e hoor (althans het jaar waarin je 18 wordt)

Is dat bij jullie anders dan?

Dat is hier inderdaad anders. Hier mag je tot je 16de bij de pony's rijden, daarna moet je over naar de paarden. Maar je mag dan wel bij de paarden nog tot je 18de met je D-pony blijven rijden. Wel maar met 1 pony en diezelfde pony mag tegelijkertijd niet met een andere ruiter bij de pony's deelnemen.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 23:06

Hey :wave:

Als je in LRV zit, moet je toch ook vervoer zoeken om daar te geraken?
Dus dan kan je nadat je niet meer bij LRV mag met Finn, vragen dat ze je voeren naar de manege of naar Bloso ipv naar Lrv & kan je Finn toch nog houden?

Ik weet dat het moelijk is hoor, aan de ene kant hebben jullie zo'n goede band, maar aan de andere kant wil jij graag wedstrijden doen en lessen nemen...

Succes! :(:)

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 09:20

Ik heb een soortgelijk probleem, maar dan bij de paarden ;-)
Mijn paard heeft altijd op een manège gestaan maar kwam drie jaar geleden hier thuis wonen. Vriendlief wou geen piste aanleggen omdat de LRV hier vlakbij zit (500 meter door het bos) met een binnenbak van 20x65, 3 buitenbakken 20x60, 1 buitenbak 20x40, een springbak en een crossparcours... Tja... snap het ergens ook wel maar ik "moest" dus LRV gaan rijden of enkel nog wandelen.
Wandelruiter was bij ons geen optie: bij ons in de club mag je enkel van de accomodatie gebruik maken als je wedstrijdruiter bent - immers, anders komt het hele dorp in onze bak trainen ;-)
Dus bij mij is het ook "van de moetes", maar ik start nu in de zomer dik tegen mijn zin LRV, en in de winter federatie...

In jouw geval zou ik even aankijken of je de bak kan gebruiken als niet-wedstrijdruiter. Als dat kan, zou ik mij wandelruiter maken en kan je gewoon daar trainen en federatie starten...