Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
oOoKellyoOo schreef:Ik vind dat het er niks toe doet hoor, Een meid ook hier op bokt sammy heefd sinds pas ook haar wedstrijden is pas in de B maar inrijden of probleem paarden , dat kan zij super , zou haar zo weer vragen, ze heefd jaren lange ervaring en doet het heel correct.
Als jij de ervaring heb en je kunt het ook overleg samen , daar komen jullie beslist wel uit
Beaukie schreef:Ms niet gebruikelijk, maar ik meld me even. Wij hebben een superlieve, hele fijne D-pony die bereden wordt door mijn zoon van 11 jaar. De pony heeft tot vorig jaar Z gelopen en is door ons gekocht als leerpony voor mijn zoon. Nu heeft degene die mijn zoon les geeft aangeboden de pony 'bij te rijden' zodat hij 'op niveau' blijft. Heb geen idee of ik haar daar geld voor moet geven, of moet ik het zien als mogelijkheid voor haar om te rijden en trainen tegelijk #zeg maar: twee vliegen in één klap slaan; zij heeft momenteel geen eigen paard en kan zo toch rijden#. Wat zouden jullie doen en wat is - als je het al hebt over een vergoeding - een redelijk bedrag?
Elamor schreef:Beaukie schreef:Ms niet gebruikelijk, maar ik meld me even. Wij hebben een superlieve, hele fijne D-pony die bereden wordt door mijn zoon van 11 jaar. De pony heeft tot vorig jaar Z gelopen en is door ons gekocht als leerpony voor mijn zoon. Nu heeft degene die mijn zoon les geeft aangeboden de pony 'bij te rijden' zodat hij 'op niveau' blijft. Heb geen idee of ik haar daar geld voor moet geven, of moet ik het zien als mogelijkheid voor haar om te rijden en trainen tegelijk #zeg maar: twee vliegen in één klap slaan; zij heeft momenteel geen eigen paard en kan zo toch rijden#. Wat zouden jullie doen en wat is - als je het al hebt over een vergoeding - een redelijk bedrag?
Ik zie totaal geen reden om haar een vergoeding te moeten geven.
. Bedankt! Zoals gezegd heb ik geen idee wat gebruikelijk is in deze. En wat als doordat zij de pony 'bijrijdt' het voor mijn zoon simpeler wordt om bepaalde knopjes bij de pony te vinden (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen)? Verandert dat jullie mening? Beaukie schreef:OK, da's duidelijk. Bedankt! Zoals gezegd heb ik geen idee wat gebruikelijk is in deze. En wat als doordat zij de pony 'bijrijdt' het voor mijn zoon simpeler wordt om bepaalde knopjes bij de pony te vinden (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen)? Verandert dat jullie mening?
Beaukie schreef:OK, da's duidelijk. Bedankt! Zoals gezegd heb ik geen idee wat gebruikelijk is in deze. En wat als doordat zij de pony 'bijrijdt' het voor mijn zoon simpeler wordt om bepaalde knopjes bij de pony te vinden (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen)? Verandert dat jullie mening?
_Nancy schreef:Ik ben het met de meeste eens..
Je rijdt B, zonder wedstrijd (ervaring), dus ik vind niet dat je geld mag/kunt vragen..
Jij kan veel van dit paard leren en andersom..
Dus voor allebei goed.
Elamor schreef:Beaukie schreef:OK, da's duidelijk. Bedankt! Zoals gezegd heb ik geen idee wat gebruikelijk is in deze. En wat als doordat zij de pony 'bijrijdt' het voor mijn zoon simpeler wordt om bepaalde knopjes bij de pony te vinden (weet niet hoe ik het anders moet uitleggen)? Verandert dat jullie mening?
Nee hoor. Dit is een win win situatie. Zij heeft zelf geen eigen pony/paard en kan hierdoor toch haar grote hobby toepassen door de pony van jou zoontje te mogen rijden. Jou zoontje word hierdoor geholpen.
Ik snap ook niet dat mensen hier geld voor willen krijgen.
. N.B. heb het met haar nog verder nergens over gehad, dus weet geeneens of ze er überhaupt een vergoeding voor zou willen hebben.