heel kléin foutje op de startkaart.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 08:46

miriammiddel schreef:
@ happyjoyce; het trema staat wel op en startkaart.
de pony waar ik mee gaat straten heet Aïda,
en dat staat er wel gewoon.. dus met het paard waar we mee gaan starten is niks aan de hand.
maar óf dat dan ook voor de moeder van de pony geldt, geeen ideee haha.

Oké.
Ook in de dit geval zou ik het gewoon erbij laten.
Ik ken een paard welke ook een trema in de naam heeft, maar deze stond niet op de startkaart, is nooit een probleem van gemaakt.
Dat is ook de reden dat ik dacht dat ze het er nooit op zouden zetten ;).

Sharonaa_

Re: heel kléin foutje op de startkaart.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:29

Ach, die twee puntjes. Mijne is ineens 1.48 terwijl ze 1.53 is. Zal wel komen omdat ik bij de paarden start met een Epony. ik weet het ook niet. irriteer me er zelf niet aan, en de anderen ook vast niet. tenminste in die jaren dat ik m heb nog geen problemen mee gehad.

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 16:36

Oke, de nieuwe startkaart is binnen.
Gratis ook! Dus dat is wel even mooi
geregeld van de KNHS. :)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 09:17

Mooi opgelost dus! :)

Bij mij bleek gisteren mijn achternaam niet te kloppen, 1 letter verkeerd (een e speelt nu voor r :+ ). Stond vanuit een eerdere vereniging buiten mijn weten om ook al verkeerd in het systeem bij de KNHS. Alle nummers enzo kloppen en het is ook duidelijk dat ik het gewoon ben, alleen die eeuwige stomme letter weer :P

Volgens degene die nu mijn startkaart heeft aangevraagd kan het geen kwaad en moet/kan ik het zo laten, maar ik ben er niet helemaal gerust op...kan dat kwaad?

Mijn paard is ook 3 cm gekrompen trouwens....ach ja, op haar oude dag wordt ze vast kleiner later, komt vanzelf goed :+

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 00:49

Haha, dat ene puntje, daar maken ze écht geen probleem van hoor!
Ik lees trouwens dat je wel een nieuwe hebt aangevraagd, dat had ik niet gedaan.
Als er nu een hele grote fout in stond ofzo, maar dat kleine puntje zie je amper, vind het dus eerlijk gezegd een beetje overdreven. :+

Relaxed schreef:
Ach kom op, dit is gewoon dikke mierenbevruchterij.. 1 puntje.. De KNHS heeft toch zeker wel iets beters te doen? :? Zonde van hun tijd.. :n Kunnen ze beter hun tijd besteden aan nuttige en zinnige vragen.. :o
Dit bedoel ik dus ook.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 00:55

de naam van de moeder staat er bij mij ook niet goed op. Ik had erover gebeld ook omdat bij mij het chipnummer helemaal niet op de kaart was gezet..... dus zucht had hem eindelijk kon ie weer terug, toen ik weer een nieuwe startkaart kreeg was de naam niet verbeterd nou dat heb ik zo gelaten, had geen zin om m weer terug te sturen, ik heb er nog nooit reacties op gehad denk ook niet dat het zo belangrijk is!

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:34

en als je naam verkeerd staat? ik heet Angelique van deN bosch. en op mn startkaart en coupons staat Angelique van de bosch. kan ik gewoon een N achter zetten? en dan voor volgend jaar aangeven dat ze dat veranderen?

Linnietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 00:54

Ach... Mijn pony is op de startkaart 10cm groter...
Was het maar waar :D

nura

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 13:59

ik denk dat het niet hindert. want als je daarom niet mee mag doen dan vind ik het een flut jury

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:01

Ik had een keer een startkaart aangevraagd bij een paard met de wedstrijdnaam: Ready to Rumble... hadden ze er Ready TE Rumble van gemaakt. Tja.... aangezien het zinnetje een betekenis had heb ik het zaakje wel teruggestuurd en laten verbeteren.

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-11 14:08

Mijn paardje heet op papier Victoria, op de startkaart staat er victory > ach vond de betekenis wel leuk,maar heb dit nooit aangevraagd. Hoe ze er dan bijkomen. Blijkbaar slechte lezers daarzo.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 12:26

Nou ik rij al 5 jaar met een startkaart waar op staat dat mijn haf 1.56 is, hebben ze er denk ik ingezet omdat ik bij de paarden start. Vorige jaar ook buitenkampioenschappen gestart en ook bij de gewone wedstrijden nog nooit wat van gehoord tot gister bij de kampioenschappen!
Mijn papieren zijn opgestuurd naar de knhs en het is afwachten wat ze gaan doen, maar die man gaf een hoop gedoe dat mijn pony nooit was gemeten enz. maar bij mijn weten hoeft dit helemaal niet als je bij de paarden start en je paard allang 8j is geweest!

Maandag dus maar even snel naar knhs bellen en nieuwe aanvragen wil dit gedoe niet nog een keer. :o

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:16

Air schreef:
Een nieuwe startkaart aanvragen om 1 puntje? }:0

Ja, best wel logisch. Het gaat om een fout in een diakriet en hierdoor kan feitelijk een gehele naam anders bedoeld zijn. Je zou zelfs zelf kunnen zeggen dat je het niet bent.

Ik heb bij het kwpn gehad. Mijn veulen heette Djibriël. En het werd: Djibri L
Ja, je spreekt het wel hetzelfde uit, maar de betekenis is nu weg (Djibriël is de islamitische naam voor de engel Gabriël). Dus is het beslist van belang dat het goed staat.
En het staat nu goed op papier. Diakrieten zorgen vaker voor problemen overigens.

fysio_juul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:12

mijn paard heet Thatcher en ik heb haar een aantal keer ingeschreven als Tetcher... niemand ooit wat van gezegd:|!

pandabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 10:22

Vroeger bij mijn pony stond er doodleuk C pony 1,42m.
We hebben het ook doorgegeven, maar bij elke wedstrijd moest ik weer melden dat het een andere rubriek moest zijn. 1,42m is toch echt een D pony namelijk. Ik heb maar een paar wedstrijden gestart dus heb er niet veel overlast van gehad.