zenuwen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

Re: zenuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:47

Kan ook dat je zenuwachtig word omdat je het zo leuk vind en er zo naar uit kijkt. Ik heb dat zelf soms ook als er iets heel leuks in het verschiet staat. Zorg iig dat je altijd van die dextro-snoepjes bij hebt, dan val je ook minder snel flauw.. Door spanning kunnen sommige mensen een te laag bloedsuiker krijgen en als je je dan weer niet lekker voelt kun je vlug zo'n snoepje nemen,

loisbr96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 20:50

Ik heb hetzelf ook altijd. Ik krijg ga bijne elke keer heel erg trillen er klapper tanden(waardoor ik meestal ook misselijk wordt) ik rijd om 19.00 beetje na etenstijd. Ik werd een keer heel misselijk op het paard. Maar bij mij helpt als ik gewoon op m'n paard stap en heel diep in en uit adem. Ook optijd weg gaan en alles heel rustig doe.
Succes

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 21:16

Vroeger was ik ook altijd zenuwachtig toen ik nog op les zat maar niet zo erg als jij! Diep in en uit ademen? Meestal gaat het ook wel over als je ouder wordt, hoop dat dat bij jou ook zo is dan :)