Een enkele keer wil ze wel eens weglopen of draven, maar na een paar passen zie je haar denken: ja daag, ik ga me niet moe maken
En dan blijft ze alsnog staan. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een enkele keer wil ze wel eens weglopen of draven, maar na een paar passen zie je haar denken: ja daag, ik ga me niet moe maken
En dan blijft ze alsnog staan.

en als ik dan de hele dag de tijd heb maak ik er wel eens een leuk spelletje van en ga ik lekker meerennen en ze weet heel goed wanneer ik er een spelletje van maak
Als ik haar toch wel nu moet hebben ga ik gewoon stilstaan en kijk niet naar haar, en negeer haar een beetje en ga soms met een andere pony knuffelen. Dan is de lol re al snel af 
Die staat vaak meteen stil.
En de mijne heeft er dan al snel geen lol meer aan.
dan draaft ze 5 meter gaat weer stilstaan en grazen als ik dan naar haar toeloop blijft ze gewoon staan :p
Want dan krijgt ze een dikke knuf
julio111 schreef:Ik heb eigenlijk een probleem, ik kan mijn paard wel pakken en het eerste stuk loopt ie ook braaf meee, maar hij staat met een ander maatje in de wei en ik denk dat ie niet weg wil van haar..
dus als we bij het hek komen gaat ie stilstaan en dan krijg ik hem gewoon niet mee. Heb het geprobeerd met geduld, eten en stem, maar hij reageert nergens op...
Iemand ideeën?
maar mijn verzorgpony daagt me vaak gewoon uit hoor als spelletje
Maar als ik haar ging halen en ze draaft een keer weg en ik loopt meteen de wei weer uit en zeg; doei ik ben naar huis. Kom ik denk ik niet weg van de eigenaresse :p Ze zal me dan denk ik toch wel wat slap vinden want bij ons is een regel; alles gebeurd wat de mens wil!
Als een paard geen zin heeft om de stal uit te lopen laten wij 'm niet staan :p Maarja als je paard telkens boos wegrend.. is er indd iets mis.. _Kaira_ schreef:julio111 schreef:Ik heb eigenlijk een probleem, ik kan mijn paard wel pakken en het eerste stuk loopt ie ook braaf meee, maar hij staat met een ander maatje in de wei en ik denk dat ie niet weg wil van haar..
dus als we bij het hek komen gaat ie stilstaan en dan krijg ik hem gewoon niet mee. Heb het geprobeerd met geduld, eten en stem, maar hij reageert nergens op...
Iemand ideeën?
Neem zn maatje ook mee naar het hek en doe dat snel dicht zodat zij er niet uitkan
Omdat ik lang geleden al regelmatig in het zweet heb laten lopen, geven ze het na 5 minuten vaak al op.
julio111 schreef:Jaa maar dat is het em juist, zijn maatje loopt altijd overal met hem mee, dus ook mee naar het hek.
Daarom blijft ie juist daar! want dan wil hij bij zijn maatje blijven.
En als je klaar bent zet je ze weer samen buiten ?