En zijn er ook nog leuke plaatsen onder Amsterdam? Ik kom zelf uit het noorden, maar is misschien ook leuk voor mensen onder Amsterdam dat zij ook 'dicht' bij huis kunnen rijden.. Ikzelf heb Schoorl en omgeving wel gezien, heb er heel veel wandelend doorgebracht, en kom er zeker 4 keer per jaar in verschillende seizoenen. Daarnaast heb ik geen leuke ervaring bij poelenburgh dus ik zal daar ook niet zo snel terug gaan.
rocymax
Geplaatst: 16-07-11 13:48
Ah, maar ik dacht niet aan manege Poelenburgh, ik dacht aan manege Klaver in Schoorl
Schoorl en Dijkgatbos is leuk. Maar Schoorl is dan wel wat leuker
koei
Geplaatst: 28-07-11 15:23
Als je het wat lager wilt zoeken is rond Casticum/ bezoekerscentrum de Hoep/ Restaurant Johanna's hof een heel leuke omgeving: bos/strand/duin, maar ook hier moet je wel even een dagkaart kopen (automaat, dehoep of johanna's hof). Maar zoek je het nog lager, dan is misschien het gebied van de kennemerduinen wat? Parkeren bij net iets noordelijk van Wassenaar/Meyendel, en dan via Meyendel naar de Waalsdorpervlakte, of richting Katwijk, mogelijk langs het strand. En ook bij Noordwijk kun je fijn door het duin/bos en over het strand rijden.
Tja, en rond Gooi/Hilversum/Lage vuursche is het ook fijn rijden. Wel een uithoekje van Noord-Holland natuurlijk.