Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en toen ik haar er rond 5 uur weer uithaalde, kwam ze naar me toen gerénd, ze was erg blij dat ze weer naar haar warme droge stal mocht 
) De bejaarde staat binnen met haar lijf, en hoofd over de denkbeeldige onderdeur boos te roepen naar de vriendinnen die niet willen komen
En de andere staat dan weer binnen, dan weer gras te eten en te luisteren naar boze vriendin clara schreef:En wat doen jullie als je paard echt staat te rillen, koud aanvoelt en erg opgetrokken staat? Ik ben ook wel van het zoveel mogelijk buiten laten staan, ze zijn niet van suiker. Maar mijn merrie stond vanmiddag dus te rillen, buik opgetrokken en voelde echt koud aan. Zag er ook absoluut niet happy uit. Heb haar nu dus maar binnen gezet en te begint langzaam te bekomen. Hebben jullie paarden hier geen last van?

clara schreef:En wat doen jullie als je paard echt staat te rillen, koud aanvoelt en erg opgetrokken staat? Ik ben ook wel van het zoveel mogelijk buiten laten staan, ze zijn niet van suiker. Maar mijn merrie stond vanmiddag dus te rillen, buik opgetrokken en voelde echt koud aan. Zag er ook absoluut niet happy uit. Heb haar nu dus maar binnen gezet en te begint langzaam te bekomen. Hebben jullie paarden hier geen last van?
clara schreef:En wat doen jullie als je paard echt staat te rillen, koud aanvoelt en erg opgetrokken staat? Ik ben ook wel van het zoveel mogelijk buiten laten staan, ze zijn niet van suiker. Maar mijn merrie stond vanmiddag dus te rillen, buik opgetrokken en voelde echt koud aan. Zag er ook absoluut niet happy uit. Heb haar nu dus maar binnen gezet en te begint langzaam te bekomen. Hebben jullie paarden hier geen last van?
, echt zo dom. Dus toen opgewarmd op stal. Later weer de wei op. Vandaag wat verkouden en ze stonden nog steeds in de zeikregen: dat kan echt niet hoor
. En met wat grassprietjes alleen maar, nee bah ik had er een rotgevoel bij. Dus misschien brutaal maar ik heb ze lekker op stal gezet met wat biks en hooi......dan zijn ze morgenvroeg lekker droog en warm om te gaan rijden
. En eh...hopelijk is het een beetje mooi weer haha. veulens schreef:paard die rilt heeft het niet koud
zie deze link
http://www.paardnatuurlijk.nl/weetjes/index.htm ( help mijn paard heeft het koud)
wij mensen denken vaak van zielig ze hebben het koud ze rillen. maar dat doen ze juist om warm te blijven
mirim schreef:veulens schreef:paard die rilt heeft het niet koud
zie deze link
http://www.paardnatuurlijk.nl/weetjes/index.htm ( help mijn paard heeft het koud)
wij mensen denken vaak van zielig ze hebben het koud ze rillen. maar dat doen ze juist om warm te blijven
Ja, hehehe........wij trillen ook als het koud is. Om dezelfde reden...om warm te worden! Maar voelen we ons er lekker bij??? Nou niet echt, eerlijk gezegd!
Ik wil ver meegaan met de ideeën en gedachten van paardnatuurlijk. Maar juist deze menig kan ik niet met ze delen. Sorry.