EJ Barato Barland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-11 20:23

babooska schreef:
Ik vind ze er mooi uitzien, alleen vraag ik mij af of ze ook lekker zitten als je wat bredere kuiten hebt :o Zitten er aan de zijkanten ritsen in?

Ja er zit aan de achterkant een rits, en op deze foto zie je dat er ook elastiek langs de rits zit dus ik denk dat ze bij een brede kuit ook lekker zitten.
http://www.ej.nl/popup.aspx?SupplyImages/WF00010/6000017var-l_laars_barland.jpg

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 18:33

ik heb ze vanmiddag thuis gekregen, helaas passen ze me niet! De kuitmaat is te smal.
Ik had mijn kuitmaat gemeten, die was 36/36,6cm en op de site bij de maattabel stond dat de laars 37cm was.
Dus ik ging er vanuit dat die mij zouden passen, maar helaas niet dus, ze zijn veel te smal.
Maar als ik de laars zelf na meet, is dat ook geen 37cm! Daarom gaat mijn moeder opbellen naar epplejeck want we vinden dit eigenlijk niet kunnen.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:56

Nee dat klopt dan niet. Wij wouden vorige week maandag de laarzen ophalen maar toen waren ze er niet meer (terwijl op de site stond genoeg op voorraad) nouja dinsdag zouden ze er dus zijn. Wij maandag erheen gebeld, maar het werd toch donderdag. De korting (25%) bleef voor ons wel gelden. Vandaag werden we opgebeld dat ze binnen zijn dus morgen heb ik ze *\o/*
(p.s. met de korting worden de laarzen 56 euro maar de actie is afgelopen :()

ptatt

Re: EJ Barato Barland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 21:59

Oh fijn! Ben benieuwd hoe jij ze vind, laat maar weten:)
Ik vond het trouwens wel erg mooie laarzen! Daarom vind ik het ook zo jammer dat ze mij niet passen.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:42

Ga je nog weer nieuwe bestellen dan?
Ik vond ze zelf ook wel heel erg mooi, en een leuke prijs.
de korting was trouwens 20% :o
Ik krijg ze vanmiddag, ik hoop echt dat ze passen :)

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:09

Nee ik denk dat ik geen nieuwe ga bestellen, want als ik een maat groter pak ben ik bang
dat ze te hoog worden want de hoogte van de laarzen die ik had besteld was precies goed..
Ja ik hoop ook voor je dat ze je passen!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:17

Helaas waren ze voor mij ook te hoog, en bij een vriendin paste hij ook niet dicht. Wij vonden dit heel jammer en dus is de vader van Esmé (nonalover op bokt) met ons naar Zwolle gereden zodat we daar konden passen :D Ik zei dus dat ze te hoog waren voor mij en toen kreeg ik "hakjes" die zijn ongeveer 1 tot 1,5 cm hoog en die kon ik zo op de hak leggen zeg maar. Nu zitten de laarzen mij wel goed. (en ze zakken ook nog ongeveer 1 cm) ze kostten wel 13 euro extra maarja, mijn laarzen zitten nu wel goed
Bij Esmé was het iets lastiger. Ze moest helemaal een andere maat. Ze had een kleinere schoenmaat gedaan maar daarvan was de kuit wel breder. Dus bij haar passen ze nu ook *\o/*
Wij gingen dus weer helemaal blij naar huis.
En we werden ook heel goed geholpen bij de Epplejeck in Zwolle. Dat was erg fijn :j
Als ik er mee gereden enz. heb dan zal ik mijn ervaringen wel weer in dit topic zetten

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:19

oah dat is fijn! van die hakjes had ik inderdaad wel vaker gehoord ja, en als ze uitgezakt
zijn dan zullen ze je waarschijnlijk zonder hakjes gewoon goed passen.
Ik ben al op zoek naar andere laarzen haha.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 15:08

Ja, als ze uitgezakt zijn dan kan ik ze er uithalen. Maar nu zijn ze nog wel een beetje hoog dus als ik nog wat groei (gebeurt vast wel :P ) dan kan ik ze er dan uithalen

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 18:56

Heb er vandaag de hele dag op gelopen bij de paarden. En ik heb er mee gereden. Ik vind ze zelf heel fijn alleen bij de hak (net iets boven waar de rits begint) schuurde het een beetje, dat is wel heel vervelend, maar daar vind ik wel een oplossing voor :+ (pleister erop ofzo :p)
Maar verder zijn ze echt heel fijn!

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 21:40

okee fijn, maar dat schuren gaat denk ik na een tijdje weer over als de laarzen
naar je voet zijn gevormd. Mijn moeder had trouwens nog gebeld en ze hebben nu de maattabel
aangepast op de site bij de laarzen en nu heb ik een maat groter besteld! Hopelijk passen die me wel:)
Zal het laten weten als ik ze heb!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 14:57

ja ik hoop ook voor jou dat ze passen! Ik ben benieuwd!
(wel goed dat ze het nu aangepast hebben)

sunshiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:34

prima laars hoor, zeker voor die prijs!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 14:22

Ik heb ze nu een tijdje en ben er heel blij mee. Ze zitten nu heel fijn en ik kan er goed mee rijden. Ze zien er ook leuk uit vind ik +:)+

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 18:03

Ik heb ze trouwens inmiddels ook! Heb er al een paar keer mee gereden en vind ze ook echt heerlijk zitten!
En zeker toch voor dat geld ook een degelijke laars.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 18:38

ben ik het mee eens.
Maar Esmé heeft er al wat scheurtjes in zitten. We hebben geen idee hoe dat komt, maar ze hebben gezegd dat ze nieuwe krijgt. Echt goede service dus! +:)+

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:16

Ik wil ze ook kopen ik heb er dan ook 25% korting op als ik er zo‘n kerstbal sticker opplak dan zijn ze nog €52,00 maar als ik het goed begrijp zijn ze dus wel iets aan de lange kant?

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:17

Bij mijn vriendin zijn ze inderdaad ook gaan scheuren, maar zij krijgt ook nieuwe. Maar ze wil wachten tot ze verder door zijn gescheurd omdat ze net ingelopen zijn :j

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:29

xSimonee schreef:
Bij mijn vriendin zijn ze inderdaad ook gaan scheuren, maar zij krijgt ook nieuwe. Maar ze wil wachten tot ze verder door zijn gescheurd omdat ze net ingelopen zijn :j

Wat zonde dat ze scheuren, reed zij elke dag met die laarzen? Ik wil ze eigenlijk wel hebben voor dagelijks gebruik maar ik heb er geen zin in als ze gaan scheuren.

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:30

Bontjee schreef:
xSimonee schreef:

Wat zonde dat ze scheuren, reed zij elke dag met die laarzen? Ik wil ze eigenlijk wel hebben voor dagelijks gebruik maar ik heb er geen zin in als ze gaan scheuren.

Bijna iedere dag ja, en ze is er heel zuinig op (schoonmaken, niet door de blub etc) :j

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:42

Ik heb ze zelf niet, maar ik kan wel zeggen dat een kunstleren laars veel minder lang mee gaat dan een echte leren. Kunstleer kan je niet voeden en onderhouden, dus je krijgt sneller beschadigingen zoals bijvoorbeeld scheurtjes. Nou is het geld er ook wel naar hoor, de Barland is 69,95 en de Limoges/Valence 119,95/189,95 en dat verschil in prijs zie je wel daadwerkelijk terug.
Dus wat dat betreft is de prijs/kwaliteitverhouding wel goed, maar als je een laars wil die een stuk langer mee gaat dan kan je beter wat meer geld uitgeven :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:49

Heb ooit (lijkt zelfde als op het plaatje) van Hypo Brabant gehad.
Helaas waren die na een vrije snelle periode kapot bij de zool.
Kon niet gemaakt worden, en moesten terug gestuurd worden naar het hoofdkantoor omdat ze niet meer verkocht mochten worden!
Nu heb ik leren laarzen die me totaal niet lekker zitten, staan ook te koop!
Die laarzen die ik van Hypo Brabant had, zaten ernorm fijn, dus denk dan inderdaad die van EJ ook wel.
Helaas ben ik bang voor het zelfde probleem... en eerst mijn laarzen te verkopen....

Dan kan ik altijd nog kijken!

Epplejeck55

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 07:39

Ik wil deze graag kopen (krijgen) maar ik ben pas 11 en mijn voet is dus nog niet uitgegroeid. :*
mijn laarzen gaan dus altijd maar een jaar mee omdat ze dan te klein worden. :+
En mijn ouders vinden leren rijlaarzen echt te duur als ik er maar 1\2 jaar mee doe dus ik vroeg me af
Zijn deze laarzen goed om 1 jaar mee te doen :) :)

P.s ik vind ze wel super mooi

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:07

Epplejeck55 schreef:
Ik wil deze graag kopen (krijgen) maar ik ben pas 11 en mijn voet is dus nog niet uitgegroeid. :*
En mijn ouders vinden leren rijlaarzen echt te duur als ik er maar 1\2 jaar mee doe dus ik vroeg me af

Ik weet niet of ze een jaar mee gaan, al moet ik wel zeggen dat de mijne nog erg mooi zijn. en deze laarzen zijn net zo duur als de rubberen ik zal gewoon met je ouders er over hebben en zeggen dat je deze gewoon heel mooi vind.

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 10:09

Epplejeck55 schreef:

Een jaar moeten ze wel redden :j