Sharonaa_ schreef:ik zou toch nog even meer bevestigen in de B en ook voor de ervaring. Je kunt altijd nog naar de L1. Door veel oefenen kan het altijd beter worden. Ook moeilijke gangen kunnen makkelijker worden. Stap is voor de mijne ook super moeilijk en kon het ook niet fatsoenlijk. maar dat gaat steeds beter met een goede training en instructie. Je moet natuurlijk doen wat je zelf het fijnste vind. daar heeft niemand wat mee te maken. Maar een paard dat zijn oefeningen niet goed kan uitvoeren zal hier natuurlijk ook op gepunt worden. Ik weet niet hoe de stap en middendraf van je paard is. maar ik zou er nog aan oefenen.
verder wens ik je veel succes
Jurrian1993 schreef:Dat altijd nog naar de L1 kan dus niet aangezien hij ieder moment verkocht kan zijn;)
Sharonaa_ schreef:Ik koop liever een paard waar alles van de basis goed bevestigd is, en een nette, correcte manier van lopen heeft dan een paard die persé in een hogere klasse moet worden uitgebracht.
Dit ben ik met je eens, maar helaas zijn er tegenwoordig veel meer mensen die willen dat een paard in een bepaalde klasse heeft gelopen;)
Hier gaat alleen niet de hele discussie over, het paard kan niet stappen, de middendraf is de ene dag goed en de andere dag niet en verder istie goed voor elkaar. Hij heeft alleen geen spectaculaire gangen waardoor ik hier in de buurt veel punten verlies;) en de vraag was wat jij zou doen en waarom, en dan met betrekking tot overgaan naar de volgende klasse of niet;)