Rits inzetten bij petrie anky?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 23:01

loesje_f_a schreef:
juleke schreef:
Ik heb ook de Petrie Anky's en ik heb om dezelfde reden een rits erin laten zetten. Ik geloof dat het mij iets van een 60 euro gekost heeft en ik heb er nog geen minuut spijt van gehad!

Fijn om te horen! heb je het gewoon bij een schoenmaker laten doen?

Ik heb het bij een ruitershop hier in de buurt laten doen, in België dus...
Let op met ze op te laten rekken, het kan zijn dat ze dan gaan uitzakken terwijl je aan het rijden bent. Die van mij hadden ook gewoon een goede pasvorm, ik kreeg ze alleen niet uit. Ze zijn een tikkeltje wijder geworden, maar daar merk ik niet veel van.

Noukie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 22:13

De eerste weken plastic boterhamzakjes rond je voeten doen:) glijdt vanzelf..

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 12:45

MiniBoots schreef:
Als je alleen moeite hebt met uittrekken zou ik dat niet direct als eerste optie kiezen.
Je kan ze een keer laten oprekken, dat werkt ook erg goed.
Welke manier trek jij ze uit?
Als alleen een rits de optie is, kan je dat zeker bij een ''goede'' schoenmaker laten doen.
Maar zoek er één uit die het vaker gedaan heeft, dan ben je ook niet teleurgesteld met het resultaat.

Mvg, De Schoenmaker :D haha!

Dan weet jij vast ook wel of het mogelijk is om leren rijlaarzen (ook Petrie Anky's) smaller te maken? Mag een rits in komen :D

Ing__

Re: Rits inzetten bij petrie anky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 19:33

Ik heb ook de Anky's, in het begin heb ik pantykousen over mijn sokken gedaan, werkt net zo goed als zakjes, zit alleen lekkerder :)

Overigens als ze ingelopen zijn heb je ze niet meer nodig :)