Paard bedelt..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:17

P.S. kijk anders eens op deze site: www.equichendo.nl zit in Schiedam, dus volgens mij niet zo gek ver van je vandaag. zag dat je in Papendrecht woont. Zij is de vorige eigenaresse van mijn paard, waar ik het al eerder over heb gehad. En heeft bij die van mij heel veel geholpen, als je kijkt dat hij als jaarling, voernijd had, deed aan mensen pletten vooral mensen die hij niet kent, zich zomaar omdraaide en weg rende, of je mee sleurde, met zijn voorbenen maaide en ga zo maar door. En nu is het zo'n schat, helemaal geen voernijd meer, hij wacht zelfs netjes totdat ik hem het teken geef dat hij mag, en is een enorme knuffelkont geworden, bij iedereen.

volgens ANWB slechts 34 km bij je vandaan, valt dus mee:D ben je €35 kwijt voor 1 heel uur prive les:D incl. reiskostenvergoeding:D

MxP

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 16:24

Negeer hem als hij weer gaat schooien, en als hij ophoud dan beloon je hem!

MelissaLOVES

Re: Paard bedelt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 17:45

dankje voor je reactie maar het is eigenlijk al opgelost :j

Dieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:29

Persoonlijk zou ik hem dan niet uit de hand voeren, dan voorkom je vaak ook dat ze gaan bedelen. Ik ken ook een paard dat zo veel uit de hand werd gevoerd dat dat bedelen opgegeven moment happen werd (paard had er geen kwade bedoelingen mee) in je zakken happen bijv. Ik vind dat zelf toch niet echt prettig en denk ook dat de enige oplossing is om hem dan helemaal niet uit de hand te voeren.. :Y)

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:58

negeren werkt heel goed!