Wat doen jullie aan als het heel warm is?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ra_chel

Re: Wat doen jullie aan als het heel warm is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:12

als ik ga rijden dan gewoon rijbroek met shirtje/singlet , en anders spijkerbroek met shirt en stevige schoenen ,of korte broek met stevige schoenen , liever iets minder charmant dan naar de eerste hulp met kapotte tenen!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:53

Ik rij als het mooi weer is gewoon in een rijbroek en chaps ipv laarzen dat is net iets luchtiger en een hempje. Als ik niet ga rijden trek ik een hempje en een kortebroek aan met klompjes of stalschoenen, het interesseert mij echt niet of het er dan wel of niet uitziet hoor! Ben dan toch lekker thuis :P

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:21

Als ik niet ga rijden:
topje, korte broek en sneakers

Als ik wel ga rijden (meestal niet als het heel warm is):
topje, rijbroek en rijlaarzen

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:27

SRY schreef:
Als ik niet ga rijden:
topje, korte broek en sneakers

Als ik wel ga rijden (meestal niet als het heel warm is):
topje, rijbroek en rijlaarzen

Ik ook :j

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:33

Bij mij net hetzelfde als SRY & dancer_. Als ik mijn klusjes al heb gedaan en 's avonds terug ga voor de paarden binnen te zetten (eigenlijk enkel deur openen, iedereen kent zijn plaats) dan doe ik ook soms gewoon ballerina's aan

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:48

Als het heel erg warm is en ik ga niet rijden dan draag ik een korte broek met singlet en dichte (stevige) schoenen. Of ik draag gewoon m'n rijbroek met een singlet en dichte schoenen.
Ik ga nooit op mijn slippers/open schoenen naar m'n paard. Heel soms kom ik er wel eens met m'n slippers/open schoenen als ik even vanuit het werk langs en alleen maar even checken of alles okay is, maar ik voel me dan niet zo prettig, vrees toch altijd voor m'n tenen dan :=

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:19

Ik vind het vervelend om met blote benen bij de paarden te zijn door die irritante vliegen...
Meestal heb ik mijn rijbroek aan en doe ik deze omhoog (tot een 3kwartbroek) met gympen, ik neem mijn laarzen mee. Verder draag ik een T-shirt of topje. Heel af en toe draag ik eens een korte broek of rokje.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 12:23

Om naar mijn shetlander te gaan draag ik, als het warm is, een topje/t-shirt met een short & daaronder crocs :+
Heel soms ook een strandkleedje met teenslippers :=

marloesxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:57

ik doe gewoon me paardrijkleren aan en dan met een hempje. en veel water meenemen xd. en daar is ook veel schaduw :)

anne1300

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:34

ik kijk wel wat ik doe
soms ga ik gwn op slippers naar de paarden maar ik heb nu al een maand een blauwe plek daarvan.
dus het is geen aanrader
meestal ga ik gwn op gympen ofzo

Famous_Chick

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 15:24

Elin_ schreef:
Guinevere schreef:
Een hempje en een korte broek met sneakers. :j

Ik ook!

Ik ook! :D

Marlu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 19:54

Als het echt heel warm is en ik ga niet rijden, dan een lekkere korte broek met stevige schoenen. Niet al te charmant gezicht, maar ach, mijn paard vindt me toch wel lief ;) Als ik wel ga rijden gewoon een rijbroek, die ik dan na het rijden zo snel mogelijk opstroop! :P

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:07

Gewoon rijbroek met laarzen.. :) Verder dan tshirt of singlet.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:09

Helaas altijd een lanfge broek en een T-shirt voor mij....Ben allergisch voor insectengif en dus ook dazen/blinde vliegen/paardenvliegen.

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:20

als ik ga rijden gewoon mijn rijbroek, topje en laarzen. Voor en na het rijden heb ik dan mijn rijbroek aan de onderkant omhoog en mijn nikes eronder.

Als ik niet ga rijden, of alleen zonder zadel naar het bos ga trek ik een korte broek aan met een topje en nikes of een jurkje met een legging en nikes. Als paardlief dan weer op het land staat trek ik mijn slippers aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:29

Ik draag zo'n kort adidasbroekje (voetbalbroekje) , een hempje en sneakers/allstars die toch wel ranzig mogen worden.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 11:35

meestal gewoon hetzelfde als ik de hele dag al aan heb, als ik slippers aan had dan doe ik even dichte schoenen aan, grijze lage allstars passen bij ongeveer alles :Y)

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 14:24

ik gewoon rijbroek en laarzen in een t-shirt en een lekkere staprit door het bos maken

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 21:23

ook al rij ik niet ga ik meestal toch in m'n paarden outfit.

Omdat ik geen paarden lucht aan mn gewone kleding wil hebben.

dus gewoon rijbroek ( of oude spijkerbroek) en een shirtje + stalschoenen.

Flomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:58

ik heb altijd met jophurs, met paardrijbroek (zomer he:P) of spijkerbroek met een polo aan. en dat is op zich wel uit te houden.. alleen als we na buiten gaan in de zomer dan doe ik me staltrui aan, vanwege de horzels en teken. teenslippers zijn echt supergevaarlijk, als een paard op je teen gaat staan kan die verbrijzelen.

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:58

Guinevere schreef:
Een hempje en een korte broek met sneakers. :j

+ 1 :j

sjaantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 18:52

draag zelf eigenlijk altijd een t-shirt met lange mouwen en rijbroek, vind lange mouwen fijner tegen horzels en voel me op de een of andere manier beter beschermd (voor het geval je onverwachts toch op een paard gaat zitten en valt, t-shirt voorkomt schaafwonden heb ik het idee) rijbroek vind ik gewoon lekker zitten en wordt nog al eens gevraagd om "even in te springen" voor anderen. dan is het wel handig om altijd wat geschikte(re) kleding aan te hebben.

sjaantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 18:54

Flomy schreef:
ik heb altijd met jophurs, met paardrijbroek (zomer he:P) of spijkerbroek met een polo aan. en dat is op zich wel uit te houden.. alleen als we na buiten gaan in de zomer dan doe ik me staltrui aan, vanwege de horzels en teken. teenslippers zijn echt supergevaarlijk, als een paard op je teen gaat staan kan die verbrijzelen.

staltruien zijn inderdaad wel fijn tegen die elledige horzels. teenslippers zijn inderdaad enorm gevaarlijk, iemand kan er ook van achteren op staan en voor je het weet lig je op je snufferd met een zere voet!

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 18:56

Adil schreef:
Helaas altijd een lanfge broek en een T-shirt voor mij....Ben allergisch voor insectengif en dus ook dazen/blinde vliegen/paardenvliegen.

Dat heb ik sowieso altijd aan, ookal ga ik niet naar stal :+

Alleen heb ik meestal een tanktop oid aan.

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 19:21

Wij moeten op de manege altijd een body protector aan, ook als het heel warm is. Dat is wel stom. Soms als we spelletjes gaan doen dan hoeft het niet. Ik rijd ook met chaps. Dat is veel luchtiger dan laarzen. Verder doe ik wel gewoon een rijbroek aan.