Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Als schrijfster het niet bij kan houden, dan zet ja toch na de proef als jury een samenvoegende noot onderop.
Ik heb ook wel eens een dislectische schrijver toegewen gekregen. Sindsdien heb ik een lijstje op alfabetische volgorde met de meest voorkomende kreten erop en een cijfer ervoor. In geval van tijdnoot even cijfer klein bij het onderdeel opschrijven en dan regelen we het verder direct na de proef.
CalvinenGino schreef:liindsey1 schreef:de jury was al weg voordat ik mn coupon kreeg
ben wel naar secretariaat van de wedstrijd gegaan maar die konden er ook niks aan doen!
vreemd jury moet altijd een half uur naar de prijsuitreiking blijven.
Zo kan ik altijd even praten met de jury..
mamabird schreef:De schuld hoeft niet meteen bij de jury te liggen, de schrijver schrijft nl
ZarcoTje schreef:Ik zou de schuld niet bij de jury leggen maar bij de schrijver
De jury zal vast wel commentaar geven, maar misschien kan de schrijver niet volgen ? (wegens eerste keer schrijven ofzo..)
Dus de schuld zal wel bij de schrijver liggen, en niet bij degene die jureert :j
IndianLady schreef:De jury is verantwoordelijk voor de schrijver (niet andersom) voldoet hij/zij niet aan de eisen (schrijver) dan zou ik als jury zijnde bij de organisatie aan de bel trekken en een andere eisen.

Nies_ schreef:Nee, ze moeten tot een uur(?) na de laatste start blijven, niet tot na de prijsuitreiking.
Citaat:10. De taak van de jury begint een half uur voor de start van de eerste rubriek die moet
worden beoordeeld, tot en met een half uur na bekendmaking van de uitslag van de
laatste door de desbetreffende jury beoordeelde rubriek.
asjemenou schreef:Jullie hebben wel een super club zo te lezen!
Helaas hebben wij dat niet, en kunnen wij diegene achter de bar echt niet missen omdat dan de ruiters weer niks kunnen eten of drinken.
Vrijwilligers zoeken is echt een rotklus, en na een avond de ledenlijst afbellen en elke keer te horen krijgen dat ze echt geen tijd hebben ben je blij als je lijstje redelijk ingevuld hebt gekregen.
Daar kun je dan niemand van missen.

mamabird schreef:De schuld hoeft niet meteen bij de jury te liggen, de schrijver schrijft nl![]()
Ik heb het ook wel eens gehad. Een heel lief schrijvertje, maar kon het allemaal niet volgen en ik was al blij dat de punten correct op de coupon stonden. Ik heb geprobeerd om er zelf na de proef nog snel iets op te zetten, maar dan meld de volgende zich al weer en de planning was erg krap. Ik heb meteen aangegeven een andere schrijver te willen, maar die heb ik niet gekregen helaas. Het schrijvertje deed erg zijn best, maar kon het gewoon niet bijhouden en dan moet je roeien met de riemen die je hebt...