Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Elpharo schreef:Marije_jiplover schreef:PLaatje voor mezelf vind ik niet nodig. Heb mijn telefoon altijd op zak (en die draag ik zelf, dus niet in zadeltas oid). En in mijn telefoon is een groep aangemaakt met ICE (in case of emergency).
Dus als ze mij vinden, kunnen ze toch wel achterhalen wie ik ben en waar ik bij hoor.
Dat heb ik ook hoor, maar wat nou als je telefoon het niet meer doet? Als je er net op valt? Ik moet zeggen dat als ik zo vanuit stal even een rondje doe, dat ik dan ook niet altijd de dogtag om heb (bedenk ik me nu), maar wel als ik verder weg ga. Misschien wel een idee om een briefje in het hoesje van mijn mobiel te stoppen met de bealngrijkste telefoonnummers....met de ICE nummers erop. Best een goed idee
Maargoed, dit zijn dingetjes die je heel simpel kan oplossen en geen pijn of moeite kosten eigenlijk. Ik ben ooit keihard van een renpaard afgegaan...alleen en zonder ook maar iets op of aan me (nu ja, kleding en een cap dan
) . Erg blij dat mensen het paard de afrit af zagen komen (Amerika heh, laaaaaange oprit) en dachten- goh daar hoort vast een ruiter bij. Ik was inmiddels opgestaan en richting het dichtsbijzijnde huis gaan lopen (Amerika heh, niet dichtbij zeg maar) en kon nog praten...maar het zet je wel aan het denken. Bodyprotectors waren er toen nog niet (een kaar later wel trouwens). Maargoed...dat was toch wel een als zeg maar...paard liep daar toch op vrij hoge snelheid op de weg een flink eind weg...
wizewo schreef:pincode heb je niet nodig om noodnummer te bellen. 112 gaat ook dwars door toetsenblokkade heen.
Vjestagirl schreef:.
Voordeel van die kokertjes is dat ze erg klein zijn, en dus niet klepperen.
Edit zo eentje dus:
http://www.dehuisdiersuper.nl/images/up ... katten.jpg
Zijn misschien 1,5 cm hoog en alle info kan erin!
Blijheid schreef:Vjestagirl schreef:.
Voordeel van die kokertjes is dat ze erg klein zijn, en dus niet klepperen.
Edit zo eentje dus:
http://www.dehuisdiersuper.nl/images/up ... katten.jpg
Zijn misschien 1,5 cm hoog en alle info kan erin!
Is dat hele kleine niet juist een nadeel, je kijkt er zo overheen toch? Zeker voor mensen die niks van paarden weten en al genoeg onder de indruk zijn van een paard opzich. Dan lijkt me zo'n soort felgekleurde (opvallende) sleutelhanger duidelijker.