Goede exceemdeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jaime_

Re: Goede exceemdeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:22

Ik zou voor de Rambo Sweet itch hoody gaan.. de enige echte goede eczeemdeken naar mijn mening. Ding is supersterk, doet waar die voor bedoelt is, en een voordeel is dat die wit is wat dus voor minder hitte onder de deken zorgt..

cursebreaker

Re: Goede exceemdeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 16:39

Hallo, ik weet niet of je ondertussen al een deken hebt, maar denk reageer toch even :). Ik heb als eerste gekeken naar de rambo sweet itch die vond ik erg interessant (was wel wat aan de duurdere kant maar goed, via internet 150euro) maar hier in de buurt niet te verkrijgen en via internet duurde het te lang. Ben dus bij een ruitershop een andere gaan halen. en dat is deze geworden: heb ik 100euro voor betaald
Afbeelding
Afbeelding

en hij werkt prima, hij staat 24/7 buiten en helaas zat er laatst een gat in, maar dat is weer hersteld geworden dus hij kan er weer mee door. Het enige waar ikzelf tegenaan loop is dat ik de deken over zijn hoofd moet aantrekken, en als hij zijn hoofd de lucht in gooit, kan ik niet veel meer haha. een stalgenoot van me heeft sinds kort de Rambo Sweet itch en is hier zeeeer te spreken over! deze kun je tot over de oren en pony heen doen en hoeft ook niet over het hoofd aangedaan te worden.