).En ik moet zeggen, het is het fijnste paard dat ik mee heb samen gewerkt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
).
labionics schreef:Ze zeggen niet voor niets, paard is de spiegel van je ziel.
Mijn paard kan heel vrolijk zijn als ik enorm vrolijk ben en chaggie als ik dat ben. 

Yamcha schreef:Mijn dame is heel eerlijk, ze zal je echt nooit iets nadragen, zo is ze echt niet, ook met rijden vind ik haar eerlijk. Ze is moeilijk in de zin dat ze perfectie eist, doe jij het niet goed, dan zij ook niet. Als jij scheef zit, en je vraagt wijken, voert zij een nogal verminkte versie van SB uit
In de omgang is ze lief, weet wel heel goed wat ze wel en niet wil, en soms geef ik haar maar even haar zin, dan doet ze die keer erop niet moeilijk. Doordrammen moet je niet doen bij haar, dan heb je echt wel ruzie. En je kunt haar niet dwingen, zij wil best meewerken, als je het gewoon vraagt. Als je haar probeert te dwingen, kun je het vergeten.
Ze is sensibel, intelligent, dominant, heel eerlijk, en als jij vriendelijk bent tegen haar, zie haar van haar mooiste en beste kant
Leuke paarden inderdaard!
. Waratje schreef:Yamcha schreef:JIj hebt vast een heel leuk paard!
Ik vind van wel, ja, maar de meeste mensen vinden haar vooral "een leuk paard voor een ander", ze kan wat vermoeiend zijn![]()
Heb jij dat nou ook?
met lieve woordjes, want haar erlangs meppen lukt je sowieso niet.