Bloempjeh_ schreef:En als er een kruiwagen staat, moet hij er zeker blijven staan. Je gaat toch niet eerst 5 combinaties naast een kruiwagen laten rijden en dan zelf de kruiwagen weghalen. Als zij daar voorbij moesten, dan iedereen maar. Ik geef daar zelf helemaal niets om.
Nou ja, dat dus zeker, je kan niet halverwege de rubriek iets gaan lopen verbouwen dat is niet eerlijk.
Nou is de mijne best cool, maar die kan af en toe ook over iets onbenulligs vreselijk ervandoorgaan (rij niet voor niets met b.p.)
en heeft me ook al -2 opgeleverd, afgroeten was ook geen optie, had mijn handen vol en kon niet binnen 20 seconden proef hervatten.
Maar dat is het wedstrijd risico.
Het "pesten" van mensen die bij andere deelnemers horen rondom de ring van andere ruiters vind ik overigens niet kunnen.
Vorig jaar vond ik ook niet kunnen, brood ruiter (die mogen van mij best vrolijk meerijden) die precies om de ring van iemand die op dat
moment proef aan het rijden was, zijn paard even ging leren hoe het werkte.
Ik verheug me op volgende week, blij concours met veel poespas, ben benieuwd wat we ervan gaan bakken of dat ik halve terein in
versneld tempo ga zien.