claud31 schreef:Toen mijn dochter haar eerste pony kreeg wist ze dit niet,
wij hadden een pony uitgezocht, en vertelde onze dochter dat ze bij een vriend van papa mocht rijden op een pony....kind dolgelukkig natuurlijk (verkopers speelde het spelletje wel mee)
Zo zijn we nog 3 x gaan rijden bij de desbetreffende pony, om te kijken of de klik er was.
De pony was er en afgesproken dat de pony op de dag van haar verjaardag thuisgebracht werd.
Op de bewuste dag kwam er een trailer voorrijden, ons dochtertje en wij met camera naar buiten....en ze hoorde gehinnik in de trailer....Toen die mensen uitstapten zei ze hee dat zijn de mensen van Flosje...toen ging de trailer open en daar stapte Flosje uit met een strik om de hals....ze begreep er niks van totdat we zeiden die is voor jou.....helaas door ontroering niet kunnen filmen.....maar dat vergeet ik nooit meer, ze vloog de pony om de hals en ze was echt zoooooo gelukkig, ze heeft er 3 jaar mee gereden, toen werd ze te groot helaas.
Ooo prachtig verhaal!
Ik denk dat ik het zo ook zou doen, gewoon een smoes zoeken om toch kind een keer te laten proefrijden maar dan toch ineens die pony in de tuin zetten.
Lijkt me eerlijk gezegd ook de droom van elke verkoper