heel erg fijn vind ik. Wil eingelijk geen andere meer aan
Hij bestaat uit losse blokjes en buigt met je lichaam mee, daarom zit die zo fijn!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vienna1987 schreef:Allemaal leuk en aardig maar beschermt het je hele ruggenwervel? Ik denk van niet want dan zou het door moeten lopen onder je zit vlak en dat zit voor geen meter. Laat staan dat je de juiste singalen met je zit kan door geven. Ik geloof niet dat er een bodyprotector bestaat die je hele ruggenwervel kan beschermen. Of deze nu soepel is, lekker zit, op het juiste moment tot beschikking komt. Het werkt gewoon niet! Klikt misschien niet aardig maar dat komt omdat ik juist naar de oplossing heb gezocht nadat ik een ongeluk heb gehad en een wervel heb gebroken in mijn onderrug terwijl ik dacht beschermt te zijn door een bodyprotector die wel goed paste! Ik heb overal gezocht en geen oplossing gevonden.
Odessa1 schreef:Deze is apart (geen ervaring mee).
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... -vest.html
Nog niet gezien dat iemand deze aan had.
Op zich wel goed lijkt me dat er ook een stuitbescherming is.
vienna1987 schreef:Dat heb ik ook gedaan. Ik ben heel critisch ook op mijn zelf en mijn oordeel en mijn bodyprotector zat goed, maar bodyprotectors hebben ook een keer zijde en daar gaat het mij om. Ik zeg niet dat ze afgeschaft moeten worden, want dat is onzin net zo als een cap. Alleen dat het een illusie is om te denken dat het altijd je rug beschermd. Het kan dus juist ook het tegenovergestelde bewerkstelligen.
In mijn geval heeft het juist een rugletsel bezorgd. Ook mis ik nog steeds een overtuigend argument dat het alle ruggenwervels kan beschermen.
Dus daar kun je moeilijk bescherming omdoen want dat zit gewoon niet.
Je kan mij niet overtuigen net zo min uit de droom helpen want ik ben een realist en geloof niet in dromen, alleen in feiten!
Klopt, daarom zeg ik ook iedere keer technisch gezien is het onmogelijk om de hele ruggenwervel te beschermen en kan een bp ook tegen je werken. Is ook niet tegen mij stuitje aangekomen (tegendeel zelfs), maar ik kon niet voldoende door rollen waardoor je de klap kan verdelen. Ik heb dit gelukkig maar 1 keer hoeven te ervaren en dat was genoeg om me vervolgens heel lang in te verdiepen. Revalidatie van een rug blessure als een gebroken wervel tekent je namelijk voor je rest van je leven. Zet je aan het denken en je wilt oplossingen! Ook weet ik uit feiten dat ik niet de enige ben. Nietemin vind ik nog steeds deze discussie niet op de juiste plaats.
kamsel schreef:Idd Melanie, ik kan met mijn how's een salto maken (wist niet dat ik het überhaupt kon)
Alleen ik moet wel zeggen dat veel verkopers er de ballen verstand van hebben en slecht adviseren..

Ik voelde tijdens mijn val echt een stevige en toch flexibele laag om mijn rug
Die zit ook erg fijn en is heerlijk flexibel. Ik heb zelf een relatief lang bovenlijf en daardoor zit ik wel n beetje met de lengte te klooien, dan zijn de Hows vaak net wat te kort aan de voorkant.
voor het mennen wil ik die rugprotector wel van stubben :