Adressen Loon op Zand

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Adressen Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 16:49

ja klopt er zit geen douche in de bungalow, dat is het enige "nadeeltje" volgens mij is het 1 minuutje ongeveer lopen naar de toiletten en douches.
veel succes met je verdere zoektocht! :)

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 20:54

Ik zou ook niet graag in de pyama naar de douches lopen en dan ben ik nog "jong" :o :o (sorry maar wel goed bedoeld) na een lange dag wil je graag gebruik maken van eigen toilet en douche en niet naar een verzamel gebouw moeten lopen (het is maar 1 minuut....nou 1 minuut teveel...) terwijl je van een leuke maar vermoeide rit weg moet uit "eigen" plekje terwijl je vermoeid ben.....kan me heel goed indenken waarom je dit niet wilt!

ginoblo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 21:01

hoi
ik ga altijd met mijn carrouselgroep naar van loon om een buitenrit te maken.
je kan een buitenrit van 2 uur doen van 4 uur en van 6 uur dacht ik gehoord te hebben.
en de dekjes zijn egt waardeloos jah.
het is er wel erg leuk

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-11 21:02

zoals al eerder is vermeld, zijn de dekjes met stro inmiddels vervangen door normale dekjes.

Kasztanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-11 17:41

@ zoek, het is idd zo dat mijn vriendin en ik het graag wat comfortabel hebben. Wij zijn beiden dames 3 x 20's. Ik zou het nog wat spartaans kunnen verdragen maar ik vrees dat ik dat niet kan verkopen aan mijn vriendin.

En van die dekjes ga ik geen last hebben ik heb twee zàlige Anky-pads mee.
Enkele mensen van mijn manège zijn enkele weken geleden bij Van Loon gaan rijden en ze hadden het toch ook over die strozakken hoor.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 18:59

Juist maar dat vind ik geen excuus om wat luxer te willen logeren, ik net 30 wil ook echt niet een toilet en douche delen met andere gasten...moet er niet aan denken :o :o
En dat de manege wat minder is in de ogen van de dagjes mensen heb jij geen boodschap aan als je maar een comfortabel plekje hebt voor jezelf en voor je eigen paarden heb je verder echt geen last van de rest er om heen je doet lekker je ding en je kan zelf bepalen wat je wilt.

Heel veel plezier vast!

Kasztanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 20:04

Ben vandaag naar Loon op Zand gaan kijken naar manège Van Loon. Deze stond ons niet echt aan. Voor onze paarden waren er maar heel kleine stallen in een container of, als we geluk hadden eventueel twee stallen in houten bebouw. Op vraag of onze paarden op houtkrullen konden staan (onze paarden staan nooit op stal en we zijn bang dat ze te veel stro zouden eten met ev. koliek of slokdarmobstructie tot gevolg) kregen we als antwoord dat we dan zelf de krullen moesten meebrengen, dat zien wij niet zitten, hebben er geen plaats voor in de auto of in de trailer. We zijn dan maar doorgereden en nog eventjes gaan kijken op Manège Duikse Hoef in Kaatsheuvel en deze stond ons veel beter aan. Is wel ietsje verder gelegen van de Loonse Duinen maar best wel bereikbaar via zandwegen en een paardenbrug over de autosnelweg.
Het zal dus deze manège worden en voor ons zijn er een paar hotels in Kaatsheuvel of in Waalwijk.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:14

Fijn dat je even bent gaan kijken vooraf, zo kom je niet voor verassingen te staan!!
Ik had de containerstallen gezien maar wist niet dat ze zo klein waren, en tja mee denken dat doen ze niet....dit heb ik ook ervaren!
Wel jammer dat je niet "bij" de paarden kan slapen maar een goed plekje gaat voor!

vievi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 20:20

herberg de brand is echt super de paarden staan er in mooie ruime stallen en komen niks tekort en de herberg is harstikke gezellig en echt heerlijk eten eigen douche op je kamer en hele leuke mensen echt een aanrader wij willen ook weer gaan in het najaar

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:54

vievi schreef:
herberg de brand is echt super de paarden staan er in mooie ruime stallen en komen niks tekort en de herberg is harstikke gezellig en echt heerlijk eten eigen douche op je kamer en hele leuke mensen echt een aanrader wij willen ook weer gaan in het najaar

Ja! We gaan zeker weer in het najaar heb er echt zin in! :)) *\o/*

Denise76

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:58

Ik heb een tijdje bij pensionstal de smulhoeve in kaatsheuvel (tegenover manege pullens) gestaan. Volgens mij kun je je paard daar ook voor een vakantie stallen en is er ook de mogelijkheid om je paard op een weitje buiten te zetten. Je moet dan nog wel je eigen slaapplaats regelen.

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:51

Ik heb toevallig stallen geboekt bij de Smulhoeve en er werd gezegd dat er slaapplaatsen geboekt konden worden bij de buren.
Voor ons was dit echter niet nodig omdat we heen en weer gaan rijden, dus veel meer info kan ik je niet geven, maar anders moet je even bellen met de Smulhoeve.
Je wordt erg vriendelijk te woord gestaan!

Kasztanka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-11 14:56

Ja, van de Smulhoeve heb ik ook info gekregen, bij de buren logeren is op een camping, ik dacht met eigen campingmateriaal.

koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:40

Ik heb ook wel eens met een groep overnacht bij de Suikerberg. Maar weet niet of die misschien alleen groepsaccomodatie doen. Wij hadden iig een grote ruimte en enkele slaapkamers en een keuken tot onze beschikking. Ligt iets oostelijk van Manege van Loon en ook direct aan het rijgebied.
Die hadden iig stallen en weide. Verder kan ik je niet zoveel er over vertellen, omdat ik het niet zelf geregeld had.