Caira schreef:een galloper, supersterk en ze kosten geen drol.
Ik ging ff kijken ja, maar dat stelt inderdaad niets voor
. Zijn bijna net zo duur in aanschaf als mn kleine 106-je Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
Maar wel duur.
michele schreef:xx_Irisje schreef:Zijn dat auto's waar je weinig problemen mee tegen komt?
Ik heb laatst ook naar de korando's zitten kijken.
Maar het beste is als je vaak een trailer erachter hebt hangen geen gas, en geen automaat.
Tenminste dat is mij verteld hoor, schijnt dat het dan toch een aanslag is op je auto
ikke schreef:meggiemeg schreef:Dat is ook een mogelijkheid ja, alleen betaal je dan wel het volle tarief en heb je geen voordeel wat betreft de wegenbelasting.
Jawel, als particulier betaal je bij grijs kenteken geen provinciale opcenten, dat scheelt toch een sloridige 30%
annastasia schreef:Ook ik ben me aan het orienteren op een grijs-kenteken auto.
Ik wil in ieder geval een dubbele cabine, dus dan blijft er al niet heel veel over.
Dan wordt het al bijna Mercedes of VW transporter.
Bij de VW wil ik dan wel voor een nieuwer model gaan.
Al zal dat nog zeker zo'n 2 jaar duren voordat we de stap gaan zetten.
Wegenbelasting bij dat soort auto's is ca € 30,- per maand (Diesel)
meggiemeg schreef:Dat is ook een mogelijkheid ja, alleen betaal je dan wel het volle tarief en heb je geen voordeel wat betreft de wegenbelasting.

ikke schreef:Jawel, als particulier betaal je bij grijs kenteken geen provinciale opcenten, dat scheelt toch een sloridige 30%
Dus heb je veel meer voordeel.
Dan heb je idd geen last meer van een bijtelling, alleen een wat hoger wegenbelastingtarief. Dressuurgek schreef:Caira schreef:een galloper, supersterk en ze kosten geen drol.
Ik ging ff kijken ja, maar dat stelt inderdaad niets voor. Zijn bijna net zo duur in aanschaf als mn kleine 106-je