Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Napie schreef:Toch stiekem mee gereden (nadat ik de jack Rusell op het paard had gezet)
Morgen ga ik een stukje onder het zadel mee (voor de derde keer in 6 jaar weer op het paard, dat wordt auw....)
WeCo schreef:Er was een ongeluk gebeurd met een menwagen. Paarden waren er vandoor gegaan en de wagen was omgeslagen. 1 persoon is naar het ziekenhuis vervoerd omdat ze rugpijn had en 1 persoon had 2 wonden in het gezicht. Tenminste, dat is wat ik hoorde nadat ik voeg of het ernstig was. Paarden waren niet gewond.
_l_amanda_l_ schreef:WeCo jullie waren gaaaf om te fotograferen zeg, dat kleine racehondje achter je aan
Mijn uitgezochte fotoplekkie was echt per-fect, hopen dat ik morgen weer zo een vind!
_l_amanda_l_ schreef:goeie tip Neskolay
![]()
Ik heb al een mooi plekje gevonden denk ik, als ik het kan vinden tenminste!
Dat stuk achter Oude Willem lijkt me wel mooi, ben ik nog niet eerder het bos in geweest...
Dus, als jullie daar een wegwaaiende fietser met een rood petje signaleren, that would be me
Josfoto schreef:Ow, dan heb ik jou in het hoge gras zien liggen:) Met rode muts:)
Maar inderdaad, dat was ik!
) maar morgen weer een poging!_l_amanda_l_ schreef:Foto's dag 1 zullen vannacht allemaal online komen, en zijn te vinden via deze link.
Dat wordt weer moeilijk kiezen...
, wat een mooi plaatje van mijn hyperfries opleverde; haar ogen rollen bijna uit haar hoofd!