Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tiggs schreef:Op de stallen waar ik gereden heb, moest je dat inderdaad gewoon zelf doen. Vind dit ook niet de verantwoording van een staleigenaar. Kan je niet met stalgenoten een deal sluiten en (indien nodig) de dekens van elkaars paarden wisselen?

, overdag gewoon buiten en later 24/7 buiten
)

Hetzelfde geld voor peeskappen. MarkusHaifa1 schreef:joke165 schreef:Heb op verschillende stallen gestaan, maar overal moest de pensionklant het zelf doen. Vind ik ook wel logisch want er is geen beginnen aan voor de pensionhouder als je dat bij 20 paarden moet doen (bijvoorbeeld). In geval van calamiteiten/ziekte of extreme warmte opeens, valt er natuurlijk best wat te regelen met de pensionhouder.
'aar als stalhouder is het toch je beroep om met die paarden bezig te zijn? En je stalhulp kan dat toch allemaal doen?
MarkusHaifa1 schreef:joke165 schreef:Heb op verschillende stallen gestaan, maar overal moest de pensionklant het zelf doen. Vind ik ook wel logisch want er is geen beginnen aan voor de pensionhouder als je dat bij 20 paarden moet doen (bijvoorbeeld). In geval van calamiteiten/ziekte of extreme warmte opeens, valt er natuurlijk best wat te regelen met de pensionhouder.
'aar als stalhouder is het toch je beroep om met die paarden bezig te zijn? En je stalhulp kan dat toch allemaal doen?