Kingsland: Verschil damesmaten of unisexmaat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 00:24

doei schreef:
Van vesten heb ik normaal altijd XL!

Bij de vesten van kingsland van de zomercolectie 2011 pas ik S em M.
S sluit mooi aan, M verbloemd vetrollen :+

De truien M

Die t-shirts met een hart op de voorkant kwam ik de XL niet in.

Ja bovenkleding in de unisex lijn van KL is erg goed voor je ego :D Ik zie het bij mijn bomber, wordt altijd vrolijk als ik het labeltje met een M voorbij zie komen(droomt rustig verder over een tijd waarin al mijn kleding voorzien is van een M in het label :7 )

Vera1908

Re: Kingsland: Verschil damesmaten of unisexmaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 07:43

Haha dat is wel.
Dat heb ik oa met mn trainingsbroek. Dat is een xs.
Heerlijk! Haha

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 08:55

aafje87 schreef:
Puera schreef:
Ehm... ik zit normaliter rond de maat 40 en heb een maatje S. Misschien is maat L een idee om te passen?
Zeg dat niet te snel, ik heb een herenbroek model?(geen idee, jeans rijbroek iig) en moest daar maat XXL van hebben, pas van de eurostar broeken maat 44 normaal gesproken.... :') Ook bij normale kleding heb ik maat 44 voor broeken.
Ik heb een andere broek van KL een zwarte ook een heren model(weer geen idee hoe het model heet) en dat is een L, beide zijn qua maat gelijk, heb een aantal gepast(met de gedachte dat de maatlabel gewoon verkeerd zat) maar alle L's, XL's en XXL's waren bij het jeansmodel gelijk en ik moest toch echt XXL hebben anders kwam ik er niet in...

Ik vind de maten van KL echt heel vreemd lopen, er is geen touw aan vast te knopen want mijn bomber jack is een M(bovenmaat normaal ook 44)

Ach die bomber is goed voor mijn ego zullen we maar zeggen en op het label van die jeans kijk ik maar niet :Y)

Daarom zeg ik ook 'misschien'. ;) Zelf heb ik geen flauw idee van die maten, ben ook maar een gebruiker. Overigens heb ik ook een jeansrijbroek. Meten is weten, in dit geval passen.

Maar ben 't met je eens dat er op de maten geen peil valt te trekken.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:04

Jas heb ik er niet van, maar van mijn KL-rijbroek heb ik damesmaat XS - normaal 36 of kinder 176.
Mijn trui is XXS en normaal heb ik XS/S.