Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
e A1 loopt al een prima route ( 2 zelfs) die goed te doen zijn, je kunt de A1 op diverse plekken oversteken ( Bussum, bij tergooi ziekenhuis via bushalte onder A1 door, via pad bij AZC weer de hei op óf het fietserstunneltje bij de Gooische gebruiken.
, dus bedankt voor de info.
Uurtje bos in geweest, zeikes nat en veel takken van dichtbij gezien haha Smotz schreef:@ElCamino: met t Gooi (A1, A27 etc) hou ik me niet echt bezig, daar gaat het mij niet om behalve de route erheen, dus bedankt voor de info.
Enige waar ik me wel in verdiept heb daarover zijn de onderzoeksresultaten naar recreatief medegebruik van de ecoducten (zanderijen). Maar je krijgt gelijk de bal weer terug gekaatst: in de conclusie wordt aanbevolen om over 5 jaar weer onderzoek te doen. In 2014 dus, terwijl de ecoducten over de A12 en A28 binnen 2 jaar er zeker komen en dat hoofstuk definitief is afgesloten. Die wel positieve bevindingen van 2009 helpen zo niet echt in de onderbouwing ecoducten ook voor bijv ruiters open te stellen.
Sorry voor het plaatsen van het dubbele topic over Achterveld, daar heb ik idd niet naar gekeken. Leuke topics zijn dat!
Over maar vooral om de vliegbasis soesterberg komen nieuwe wandel en fietspaden; de basis is vooral voor natuur bedoelt natuurlijk maar recreatie krijgt ook een plaatsje. Er worden zelfs 440 woningen aan de rand van de basis gebouwd. Dus waarom geen ruiterpad langs de recreatieve verbinding over de basis, thats the question. Maar goed dat ik vandaag Gemeente Soest heb gebeld: brief met inspraakreactie was niet aangekomen (van gem. zeist had ik wel ontvangstbevesting terug gekregen) en vandaag was de sluitingsdatum...dus even gemaild! pffff
@Wilma: dan mag het wel beter weer zijn als vandaag, anders waaien we nog van dat viaduct afUurtje bos in geweest, zeikes nat en veel takken van dichtbij gezien haha