Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Don_Zhivago schreef:Relaxed schreef:Ik snap niet waarom zoiets met suplementen en voer opgelost moet worden..Ga werken aan je rijden, let er een tijdje goed en consequent op en je zult zien dat het beter wordt..
ben al 1,5 jaar bezig met mijn paard.
ga min 2x per maand op wedstrijd en hij heeft het nog.
MIJN paard mist op wedstrijd gewoon net dat beetje extra.. en dat los ik op met voer.. (nu nog in test fase)
sommige paarden zijn gewoon zo..
TS moet indd KM maken omdat ze nog niet zo vaak op wedstrijd zijn gegaan..
maar goed voeren kan helpen.
(paard verbruikt meer energie op wedstrijd, dus mogen ze ook meer energie krijgen)
Don_Zhivago schreef:ben al 1,5 jaar bezig met mijn paard.
MIJN paard mist op wedstrijd gewoon net dat beetje extra.. en dat los ik op met voer.. (nu nog in test fase)

KarinvdM schreef:Don_Zhivago schreef:ben al 1,5 jaar bezig met mijn paard.
Als je paard thuis prima loopt en op concours inkakt, dan zit dat echt niet in het voer, maar in je manier van rijden.
Leg de schuld niet zo makkelijk bij je paard of bij het voer.

KarinvdM schreef:Voor JOUW gevoel... Dat dacht ik ook, totdat ik er eens wat bewuster op ging zitten en mezelf eens goed bekeek op de filmpjes. Toen was het duidelijk dat IK het probleem was en niet mijn paard.