Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Je word niet uitgesloten maar gediskwalificeerd en krijgt een waarschuwing van de knhs
.... als ze je papieren controleren.
De knhs wordt hier wel steeds feller op (en terecht want je wilt niet weten hoeveel er fout geent zijn). De regels zijn tenslotte niet voor niets verzonnen. Dat doen ze echt voor het welzijn van het paard en niet om jou te pesten.
jury schreef:En ik hoop toch zo dat die DA stoppen met het frauderen van papieren omdat eigenaren niet de moeite nemen om goed te plannen.
... Volledig mee eens, maar helaas lopen die eigenaren die dit vragen bij weigering door hun eigen dierenarts, gewoon nr de volgende dierenarts, waardoor dit probleem blijft bestaan.
. Dus kon nieuwe afspraak maken en de 2de afspraak kostte weer bijna 50 euro. Heb het nu duidelijk in me agenda staan, overkomt me niet nog eens!

kabwan schreef:Ik rij geen wedstrijden, maar wil wel gewoon netjes alles op orde hebben, mocht ik ineens met een spoedje het paard weg moeten brengen dan kan ik veilig de weg op.

)