Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en ik heb pas 2 jaar later een nieuwe cap gekocht... MarkusHaifa1 schreef:Wat vreemd! Ik wist niet dat je een nieuwe cap moest kopen na 1 val?! Ik heb een paardje ingereden en ben daarbij wel 30 keer gevallen in totaalen ik heb pas 2 jaar later een nieuwe cap gekocht...
tjady schreef:Oke, dus ik hoef niet een hele dure te kopen om optimaal beschermt te worden. Mijn hoofd sloeg gisteren wel op de grond en ik voelde het heel duidelijk door dreunen/schudden in mijn hoofd.
en ik ben benieuwd hoelang deze het gaat volhouden. Ik heb heb nu een jaar of 2, maar nog niet vaak gebruikt.
horsefan96 schreef:tjady schreef:Oke, dus ik hoef niet een hele dure te kopen om optimaal beschermt te worden. Mijn hoofd sloeg gisteren wel op de grond en ik voelde het heel duidelijk door dreunen/schudden in mijn hoofd.
nee, gewoon 1tje die goed en lekker zit. en eerst even je cap goed na laten kijken. voor hetzelfde geld is hij nog prima.