EngeltjeS schreef:*dit pb'de ik net ook naar Jury*
Ik vind het niet netjes, omdat het een manier van verkopen is van een ander.
Je kan de waarheid weten, de wereld waarschuwen, maar in mijn ogen is dit niet gepast.
De eigenaar weet zelf wel wanneer/hoe ze een paard moeten verkopen, en natuurlijk heeft ieder paard weleens een vervelend verleden gehad. Wie weet is het paard met een juist te huis wel braaf?
Maar om dit nou op bokt te plaatsen?
Het gaat niet over haar paard, maar over een paard van een ander.
Ik bedoel het echt niet verkeerd, maar vind het niet gepast.
Sorry, maar ik wilde dat ik vooraf gewaarschuwd was voor ik mijn laatste paard kocht.
Goddank was er iemand die het paard kende en die mij uiteindelijk de waarheid over dit paard heeft verteld.
Paard was bij de vorige eigenaar schijnbaar levensgevaarlijk, nekwerverls gebroken gehad etc.
Ik vind het niet normaal dat het paard als zijnde braaf paard verkocht werd met als rede dat ze niet meer kon rijden ivm haar rug. Wetende dat er ook een 8 (!) jarig meisje op zou gaan rijden.
Deze mensen wisten heel goed hoe ze hun paard moesten verkopen, maar imo op een nogal verkeerde (en strafbare!) manier.
Ik vind het goed dat er mensen zijn die actie willen ondernemen om al deze oneerlijke dingen te stoppen.
Moet er niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn als dat paard bij dat 8 jarig meisje volledig geflipt zou zijn.