Welke cap? (duurdere prijsklasse)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:56

ik heb ook de samshield en dat is echt een supercap.
ook de levenslange garantie vind ik erg prettig, maar dat is wel echt een duurdere cap hoor..
dan praat je zeker over minimaal €1000 als je er iets leuks van wilt maken

fliertje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 22:56

Citaat:
casco ken ik alleen van die gekke verstelbare dingentjes die op fietshelmpjes lijken! die van rond de 300 vind ik wel mooi.. maar zitten bij mij niet fijn! of te groot of ze knellen

Die duurdere hebben een heel ander model, geen draaidingen en vormt naar je hoofd echt ideaal.
Heb net een nieuwe bruine, weegt maar 390 gram en kan je nog vulling uithalen om eventueel soms met dikke vlecht te rijden etc.

Afbeelding

ook verkrijgbaar:
Afbeelding

Kosten 400 euro, ik heb de mijne via ebay voor 180 (nieuw, in duitsland en nog enkele verkrijgbaar).

Die Samshields zijn erg mooi he! Bij Uvex kan je voor 400,- ook alles zelf samenstellen, zelfs het RAL nummer (kleur dus)!

Ashleytjuhh

Re: Welke cap? (duurdere prijsklasse)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:03

die van samshield zijn er mooi ja ook nu veel verkochte cap omdat ze het Z met cap willen gaan verplichten ik de de cap van kap ook erg mooi en uniek :j

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:04

babydolll schreef:
oeps! die heb ik in het bruin gehad! ik dacht dat dat ook een speed air model was haha, bevalt hij wel? de mijne zag er prachtig uit! helaas knelde die..

Haha, ik dacht al dat je de verkeerde voor je had ;)
Over deze ben ik echt súper tevreden! heb ook de titium maar daar krijg ik hoofdpijn van met warm weer (dat is ook de reden dat ik deze heb gekocht) Deze zit net wat ruimer, voering kun je wassen en hij is echt heel luchtig. Zoals ik al zei, als je wat tempo hebt of het waait wat voel je de koele lucht over je haar gaan, heerlijk!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 23:05

quibje schreef:
ik heb ook de samshield en dat is echt een supercap.
ook de levenslange garantie vind ik erg prettig, maar dat is wel echt een duurdere cap hoor..
dan praat je zeker over minimaal €1000 als je er iets leuks van wilt maken

ik had voor de grap cap samen stellen gedrukt, heel gaaf!! maarre, dat gaat mn vader echt niet leuk vinden :') vond het model van 500, die bruine met goud wel super! maarja heb alles zilver.. lastig!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 23:05

Hebbesje schreef:
babydolll schreef:
oeps! die heb ik in het bruin gehad! ik dacht dat dat ook een speed air model was haha, bevalt hij wel? de mijne zag er prachtig uit! helaas knelde die..

Haha, ik dacht al dat je de verkeerde voor je had ;)
Over deze ben ik echt súper tevreden! heb ook de titium maar daar krijg ik hoofdpijn van met warm weer (dat is ook de reden dat ik deze heb gekocht) Deze zit net wat ruimer, voering kun je wassen en hij is echt heel luchtig. Zoals ik al zei, als je wat tempo hebt of het waait wat voel je de koele lucht over je haar gaan, heerlijk!

ik heb er nooit mee gereden omdat hij toen te strak zat, maar hij blijft heel mooi!! misschien toch maar een maatje groter proberen!

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:09

Ik heb zelf al een hele tijd GPA speed air en die bevalt me prima! Als ik een nieuwe zou nemen zou ik ook voor Samshield gaan :j Vind ik erg mooie caps!

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:21

Die bruine Samshield kun je toch ook met zilver krijgen?
Dat wil ik iig ook.Meer toeters en bellen wil ik er niet aan,het leven is toch geen modeshow? ;)

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 23:25

ambre schreef:
Die bruine Samshield kun je toch ook met zilver krijgen?
Dat wil ik iig ook.Meer toeters en bellen wil ik er niet aan,het leven is toch geen modeshow? ;)

ik hou wel van een beetje blinbling :') maar ik snap wat je bedoelt! ik heb hem alleen nog maar met goud gespot.. eens verder kijken!

Man0n89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:33

Ik heb ook een bruine samshield maar puur omdat ik hem lekker vond zitten want me gpa helm vind ik veel mooier:P Ik vind die samshield nog steeds van die paddestoelcappen haha maar 1 geluk als je hem op hebt dan zie je het zelf toch niet:P En zo vaak zetten ze mij niet op de foto met de dressuur:P en met springen en cross heb ik altijd andere caps op.

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 23:39

Ik heb een blauwe Charles Owen, de gesigneerde versie van withaker.
Ik ben er tevreden over.
Mn oude GPA gebruik ik voor thuis, ik vond die niet fijn zitten, viel altijd wat naar voor tijdens het springen.
Als ik springles heb doe ik mijn CO aan ofwel mijn crosshelm.

Edit: Ik lees net dat dit jou niet lekker zit, hm, dan zou ik het niet weten... Die van Antarès kun je ook zelf gaan samenstellen trouwens, maar dat zal ook wel weer een duur grapje worden.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 23:41

Pops schreef:
Ik heb een blauwe Charles Owen, de gesigneerde versie van withaker.
Ik ben er tevreden over.
Mn oude GPA gebruik ik voor thuis, ik vond die niet fijn zitten, viel altijd wat naar voor tijdens het springen.
Als ik springles heb doe ik mijn CO aan ofwel mijn crosshelm.

Edit: Ik lees net dat dit jou niet lekker zit, hm, dan zou ik het niet weten... Die van Antarès kun je ook zelf gaan samenstellen trouwens, maar dat zal ook wel weer een duur grapje worden.

over de 1200 $ }> daarbij vind ik hem lelijk! volgens mij gaat t alleen maar om de naam..

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 00:08

Ja die zadels zijn ook verschrikkelijk duur, mr die zijn wel heel mooi. Hebje al verschillende modelletjes vn charles owen gepast? Ook die met dat tekentje aan de voorkant? Die vind ik ook wel chique..

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 00:21

Ik heb de Antares cap. Helemaal zoals ik hem zelf wil. Je kunt hem dus echt helemaal zelf samenstellen in bijna alle gewenste kleurencombi's. Voordelen vind ik absoluut dat ie niet te dicht op je hoofd zit en dus ventileert en de binnenzijde uitneembaar en wasbaar is. Heerlijke cap, kost wat ( ong. 700 euro ) maar ik zou niet meer anders willen!

Edit: http://www.antares-sellier.com/casque/helmets.html

TaanStippel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 07:56

Kep caps, kan je ook zelf samenstellen met swarovski e.d.

€ 429,00
De buitenkant is van mica.
Afbeelding

€ 805,00
Buitenkant van leer
Afbeelding

Ze zijn er ook in een bruin/beige/wit uitvoering, maar je kan er veel zelf aan samenstellen.

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:00

Super caps van LAS. Kijk eens endurance sites, daar staan erg mooie en goeie caps (ook effen kleuren)

edit:
Waaaaahhh € 800,- voor een cap!??? :')

benj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:14

Kep Italia!
Binnenvoering is te wassen en je kunt twee maten nemen, een voor als je extensions hebt en een voor zonder dan past hij altijd haha
Prijzen gaan vanaf €378

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:27

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:31

Mickskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:44

Ik heb ook een Uvex, maar dat vind ik nou niet echt een fietshelm hoor ;) Hij lijkt heel veel op de Gpa.. Ik heb ook nog naar Kep gekeken: erg leuke modellen!! Zit heerlijk. Maar wel erg duur voor de mooiere modellen.. de saaie/simpele kosten al 400 euro en als je een wat minder saaie wil gaat de prijs snel omhoog! Uvex is dan een leuk alternatief. :) Lichtgewicht, je voelt er niks van. Ventilatie, uitwasbare binnenkant, ook nog een leuk kleurtje (bruin voor mij): perfect voor mij :P

AppelQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:53

babydolll schreef:
Omdat Mn antracite GPA pikeur een beetje verveeld wil ik graag wat anders :+ (daarbij zit dat ding alleen lekker zonder mn extensions, bagger :+ )
Ik ben benieuwd welke caps jullie hebben! het moet een bruine of donkerblauwe zijn. HH , BR, cso ect vallen allemaal af.. vind dat van die zweetdingen en oerlelijk! |( iemand tips? helaas mag ik op stal niet zonder cap.. -O-

Ik heb zelf een hele goede cap, maar ik kan niet op de naam komen! iets met een B die vroeger de anky zadels produceerde

AppelQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:55

AppelQueen schreef:
babydolll schreef:
Omdat Mn antracite GPA pikeur een beetje verveeld wil ik graag wat anders :+ (daarbij zit dat ding alleen lekker zonder mn extensions, bagger :+ )
Ik ben benieuwd welke caps jullie hebben! het moet een bruine of donkerblauwe zijn. HH , BR, cso ect vallen allemaal af.. vind dat van die zweetdingen en oerlelijk! |( iemand tips? helaas mag ik op stal niet zonder cap.. -O-

Ik heb zelf een hele goede cap, maar ik kan niet op de naam komen! iets met een B die vroeger de anky zadels produceerde

en toen wist ik het Busse!

Zarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:01

Als je voor ruimte kiest raad ik de GPA Speed air aan :) Ontzettend ruime en goed ventilerende cap!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 11:30

benj schreef:
Kep Italia!
Binnenvoering is te wassen en je kunt twee maten nemen, een voor als je extensions hebt en een voor zonder dan past hij altijd haha
Prijzen gaan vanaf €378

ik vind die kep (sorry dat ik het zeg) vreselijk lelijk.. die leren is wel mooi! maar 800 euri is ook wel weer een heel duur grapje }> ik vind die charles owen trouwens wel mooi! niet zo'n paddestoel.. ik had de showjumper xp? gepast, maar volgens de pasmevrouw vielen ze allemaal hetzelfde! leek net of mn hoofd te rond was voor die cap :+

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:32

Ellen withaker rijdt met die die hierboven is getoond en ik vond hem al altijd leuk bij haar, Judy-Ann Melchior trouwens ook en dit weekend was ik op wedstrijd en zag ik de cap bij een meisje daar, moest ik een nieuwe nodig hebben, kijk ik zeker eens naar die :j
Al ben ik wel blij met mijn charles owen en kan die wel nog een tijdje mee ;-) Mijn GPA viel altijd voor mn ogen en een maat kleiner was wel erg strak... Terwijl die CO voor mij wel perfect zit...
Ach, 't zal toch maar passen worden voor jou denk ik ;)