jury die de regelementen niet kunnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: jury die de regelementen niet kunnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:25

Nee maar als je de ring verkent, binnenkant of buitenkant, kun je nog wel even corrigeren, geruststellen of weet ik veel wat.
En als je proef eenmaal begonnen is, kan dat niet meer (zonder puntenverlies tenminste).

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 12:29

Johanna59 schreef:
Volgens mij maakt het helemaal niet uit voor een paard aan welke kant hij van de hekjes loopt. Of hij dus in de ring loop of er om heen, maakt voor hem geen verschil.
Dat verkennen, zit tussen de oren van de ruiter.

volgens mij gaat het erom hoe het is als er geen mogelijkheid is om buiten de hekjes eromheen te gaan dat je dan binnen de hekjes mag. TS heeft er problemen mee dat dat door de jury niet word toegestaan en dat ze op het losrijterrein buiten de ring moet blijven

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:29

Jammer van jou reactie ts, mijn posts zijn ook niet foutloos door zware dyslectie wat ook in het dagelijks leven lastig is.
Als je op die manier een sollicitatiebrief schrijft stoppen ze na de 1e zin.
Als ik, iemand die spelfouten niet kan zien niet door jou tekst heen komt is het echt nodig daar iets aan te doen.

Ik zie wel dat je mijn tip door iemand anders gegeven wel gewoon aanneemt, ik hoop dat je voortaan wat relaxter je proef kan starten.

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:13

TS; ben je toevallig gisteren in Goor geweest? Een bekende van mij had dezelfde discussie met de jury in de klasse M1. Hier was ook geen ruimte om de ring, maar de jury stond er op dat ze niet in de ring mocht, ook niet toen werd gezegd dat dat reglementair vast staat.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 15:19

Dan is er de federatievertegenwoordiger die hierbij gehaald kan worden. Maar ja, hoe ontspannen ga je dan je proef in, en wordt dit wel (waarschijnlijk) of niet (zou ook niet moeten) afgerekend in je punten. Het is wel een punt om bij de federatievertegenwoordiger kenbaar te maken, die kan het al dan niet naderhand, bespreken met de betreffende jury. Maar ja, dat is voor jezelf dan te laat, maar voor een volgende keer misschien op tijd.