Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SusanH schreef:Tigra, weet niet waar je woont maar ben je al eens in het peerdewinkeltje in Veenendaal geweest? Die zijn vooral gericht op de mensport qua tuigage en zaken als handschoenen, zwepen etc.

Tigra_ schreef:Ik zou wel eens graag een winkel zien waar ze wat hebben voor de menpaarden. Soms hebben ze wel iets maar ook niet veel. Dus dat mag van mij wel uitgebreider. Verder barokke spullen lijkt me ook heel fijn dat heb ik nog nooit ergens in een winkel gezien.
Een ruime winkel waar alles goed opgesteld is en waar je makkelijk kan zoeken en alles op maat gesorteerd ligt. Anders heb ik snel gezien als ik eerst alles onderste boven moet trekken voor de juiste maat. Verder inderdaad ook goedkopere spullen, normaal en de duurdere. Vaak zie ik ook juist dat je het hele goedkope hebt en het hele dure en in het midden is er weinig te vinden.
Verder ook personeel dat niet aan je gat geplakt zit. Ik wil gewoon zelf kijken en als ik vragen heb of iets zoek dan vraag ik dat zelf wel.