verreisten voor een goede ruitersportwinkel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:39

Een ruim up to date assortiment met keuze uit meerdere merken in diverse prijsklasse's.
(geen spullen van jaren terug, en dat de rekken overvol hangen, dus lekker overzichtelijk houden).
Personeel met kennis van zaken en niet opdringerig.
Leuke en scherpe aanbiedingen.
Schone paskamer(s).

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-11 09:41

Frank schreef:
Genoeg heren-kleding.
En daar bedoel ik niet unisex kleding mee!!

idd, dat vind ik zelf ook, de verhoudingen van mannenkledij en vrouwenkledij zijn enorm verschillend

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 14:26

SusanH schreef:
Tigra, weet niet waar je woont maar ben je al eens in het peerdewinkeltje in Veenendaal geweest? Die zijn vooral gericht op de mensport qua tuigage en zaken als handschoenen, zwepen etc.

Ik woon in Noord-Brabant. En helaas is het te ver weg zo'n 125 kilometer. Maar toch bedankt. Wie weet kan ik het ooit een dagtripje van maken.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:10

sympie schreef:
idd, dat vind ik zelf ook, de verhoudingen van mannenkledij en vrouwenkledij zijn enorm verschillend

Daar hoor ik manlief ook altijd over :D
En dat t ook leuk zou zijn als er eens aanbiedingen voor mannen zouden zijn hihi..

Def

Re: verreisten voor een goede ruitersportwinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:15

Wat ik hier mis aan de ruitersportzaak:

-artikelen voor shetten, hele smalle of juist hele brede/grote/kleine paarden/pony's.. niet alles in KWPN maat dus
-meer artikelen voor het mennen
-meer NH artikelen
-meer keuze in verzorgingsartikelen. bv. ook homeopatische artikelen zoals de paardendrogisterij.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:20

Wat er gezegd wordt dat mensen eerder naar de superstore gaan dan naar het winkeltje om de hoek ben ik het niet mee eens.
Temninste ik doe dat niet.
Ik kom geregeld bij een grote superstore inderdaad omdat ik daar nou eenmaal lekkerder kan rondneuzen dan bij het winkeltje.
Ik heb er ooit 1x wat bestelt wat niet op voorraad was en heb er maanden op moeten wachten.
Dus als ik echt iets nodig heb ga ik toch naar dat winkeltje om de hoek.
Zij bestelt alles wat ik nodig heb en 9 van de 10 keer kan ik het dezelfde week ophalen.

Vanochtend heb ik ook weer een bestelling geplaatst bij zo'n winkeltje (andere als waar ik normaal kom, maar die heeft dat merk niet). Volgens mij is het er maar klein, maar ze hebben het wel meteen bestelt en ik kan het als het goed is vrijdag ophalen.

Dus ik vind zowel de superstore als de winkeltjes om de hoek voor en nadelen hebben.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:25

Ik vind het fijn als de medewerkers verstand hebben van het assortiment. Dus dat ze niet net als ik een tijd voor het schap moeten gaan staan zoeken en vervolgens me alleen maar kunnen vertellen wat er op de flap staat. Lezen kan ik zelf ook. En dat het dus ook niet gebeurd dat er glashard beweerd wordt 'nee hoor, dat hebben we nooit gehad' terwijl ik dingen daar al jaren haal (blanke teershampoo).

Verder vind ik het fijn als ze wat verschillende modelen kleding hebben, ook in de goedkope versies.

juultiana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:29

ik vind een verschillende prijsklasse,s fijn
personeel die meedenken
en ook dat je niet steeds voor niets gaat omdat iets zoals vlechtdraad op is
voorraad is voor de kleine dingen wel handig
en iemand met voldoende kennis over zadels

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:32

Tigra_ schreef:
Ik zou wel eens graag een winkel zien waar ze wat hebben voor de menpaarden. Soms hebben ze wel iets maar ook niet veel. Dus dat mag van mij wel uitgebreider. Verder barokke spullen lijkt me ook heel fijn dat heb ik nog nooit ergens in een winkel gezien.
Een ruime winkel waar alles goed opgesteld is en waar je makkelijk kan zoeken en alles op maat gesorteerd ligt. Anders heb ik snel gezien als ik eerst alles onderste boven moet trekken voor de juiste maat. Verder inderdaad ook goedkopere spullen, normaal en de duurdere. Vaak zie ik ook juist dat je het hele goedkope hebt en het hele dure en in het midden is er weinig te vinden.
Verder ook personeel dat niet aan je gat geplakt zit. Ik wil gewoon zelf kijken en als ik vragen heb of iets zoek dan vraag ik dat zelf wel.

Maar dan ook graag men artikelen van goede kwaliteit en niet van die kartonnen tuigen die 125 euro kosten.
Ook kleding voor de mensport zou leuk zijn, een rijbroek is voor mij toch echt niks op de kar.

Ik zou ook graag betaalbare kleding willen zien. Mijn budget rijkt niet naar polo's van KS die 60 euro kosten...echt te zot gewoon.

Op dit moment koop ik eigenlijk alles via internet en hal ik mijn kleding uit de gewone winkels. Bij zeeman heb ik een leuk shirtje voor 6 euro, gaat 1 seizoen mee en het jaar daarop koop ik er weer eentje van 6 euro.

En idd personeel die verstand heeft van zaken..pff hoevaak ik dit al fout heb zien gaan.

Johnnydepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 00:31

Ik bid elke dag om een ruitersportzaak met personeel met verstand van zaken die ook nog een beetje op de hoogte blijft van nieuwe ontwikkelingen en niet een standaard verkoop praatje houden wat hun door de fabrikant is ingefluisterd. En ook luisteren naar de reacties van klanten.

Ik ken geen enkele ruitersportzaak waar ze vertand hebben van bitten bijv. Niet dat ik nu elke dag van bit wissel, maar toch een klein beetje kennis van zaken zou fijn zijn.

De dames bij Divoza spannen tot nog toe de kroon. Wel weten welke kleuren de collectie van Anky dit jaar allemaal heeft, maar geen flauw benul wat er zo innovatief is aan een nieuwe peesbeschermer bijv.

Ik denk dat een ruitersportzaak het daar tegenwoordig toch van moet hebben. Via google kom je toch wel bij de goedkoopste aanbiedingen terecht.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 00:42

Goeie koffie en de mogelijkheid om vanalles te kunnen bestellen zonder persé te moeten afnemen.
Ik kom nog weleens in dat winkeltje "op de hoek" en als ik iets zoek wordt dat voor me besteld. Valt het dan in werkelijkheid nog tegen hoef ik het niet te kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:21

Waar ik echt een hekel aan heb zijn kleine zaken. Ik wil wel m'n kont kunnen omdraaien zonder dat ik een hele rij bitten van een haakje afgooi oid. :')