Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gisa schreef:De onmogelijk te laden paarden zul je niet op de cursuslocatie zien.
Maar met 1 paard zijn diverse mensen vanaf 14.00 uur bezig geweest en uiteindelijk had Eddy dit paard om 19.30 uur zover dat het in de trailer richting stal ging. Hoe moeilijk is goed genoeg voor de cursus?
Van de eigenaresse krijg ik enthousiaste mails, zij kan hem nu alleen laden.
, als ik had geweten wat ik nu weet dan had hij van mij een andere mogen pakken en had ik deze lekker zelf gehouden om mee verder te gaan oefenen.
cissy schreef:Nogmaals even een kleine nuance, Eddy is niet degene die deze manier heeft uitgevonden dat is Parelli (en Parelli heeft ook weer vele leraren gehad). Eddy heeft het alleen vertaald naar een fijne videocursus en het handzame Ebook geschreven waarvoor velen hem dankbaar (zullen) zijn. Eddy was dan ook 3 ster Parelli instructeur voordat hij voor zichzelf begon.
Ik heb de cursus dus gedaan inmiddels en sta nu ook tussen de trailerlaadexperts vermeld. Het werkt gewoon erg goed op deze manier, maar dat wist ik al voordat ik de cursus ging doen
Persoonlijk had ik er meer van verwacht op de cursus, wat meer uitdaging wat paarden betreft, er waren niet van die hele moeilijke paarden helaas. Voor een aantal cursisten wel maar voor de meer gevorderden helaas niet. Maar zie maar eens geschikte paarden op locatie te krijgen![]()
Chaos, ik zou als het paard er op gaat het iets meer uitbreiden totdat ze er 30 keer zijn opgegaan bij wijze van spreken, dan wordt het net even wat meer bevestigd de 1e keer, waardoor je geen 4 of 5 sessies meer nodig hebt. Misschien dat je dat nu nog niet lukt maar het werkt wel sneller ook voor het paard. Uiteraard nooit over grenzen gaan en op een goed moment afsluiten.