Wat moet ik aan doen? Als ik ga paardrijden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Re: Wat moet ik aan doen? Als ik ga paardrijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:39

Hihi áls ik ga rijden (wat ik bijna nooit doe, maar ben wel veel bezig met de paarden, longeren, lange lijnen, mennen etc.) of naar de paarden ga kies ik gewoon 1 van de 2 rijbroeken die er ligt (die het schoonst is haha) en iets wat voor de hand ligt klaar :D Tis geen mode show :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:16

Nee dat bedoel ik eigenlijk ook niet zo zeer. Maar wat moet je aan doen bijv met verschillende weersomstandigeheden?.. Beetje onlogisch van mij uitgelegt, alleen dat wilde ik er net mee zeggen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-11 19:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:18

truus1970 schreef:
nee, dit probleem ken ik niet. Doe mn rijbroek aan trek een t shirt of zo aan, hangt van het weer af, en lekker rijden.

"I like this"

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:20

Ik heb een jasje met afritsbare mouwen, erg handig, en en dun windjasje. Polo eronder en klaar.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:22

Zwarte rijbroek en een shirt. neem wel een jas mee voor na het rijden:D

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:22

Ik sta niet uren voor de kast om te bedenken wat er mooi bij elkaar zou staan maar met dit weer moet ik wel altijd weer even nadenken of ik nu een vest aan moet doen of alleen een dus jasje of bodywarmer etc ... :P

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:27

Haha je paard ziet t verschil toch niet ;) Ik doe gewoon wat aan wat er bovenop ligt en neem gewoon altijd mn bodywarmer mee :)

xHAUNTED

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 21:28

In de zomer gewoon rijbroek met zwart/wit/grijs topje. in de winter rijbroek met zwart/wit/grijs shirt met lange mouwen, een vest en een dikke jas. ben niet zo van de setjes haha :D

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 09:30

fresley schreef:
Nee dat bedoel ik eigenlijk ook niet zo zeer. Maar wat moet je aan doen bijv met verschillende weersomstandigeheden?.. Beetje onlogisch van mij uitgelegt, alleen dat wilde ik er net mee zeggen.

Zoals ik al zei: zomer meestal tanktop en trui/fleece erover, als het 's avonds is ook nog eens m'n windbrekertje
Winter: thermisch ondergoed <3 en laagjes!
Zo kan je eentje uitdoen als je te warm krijgt, en dan direct allemaal terug aandoen als je wat afkoelt, zo word je niet ziek.

Sauna achter het rijden helpt ook altijd, als je veel kou gehad hebt. Of lekker warme douche, zo een waar je rood vanonder komt :D

xVelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 10:57

Ik sta niet lang voor m'n kast om aan te denken van wat past nou mooit op mijn rijbroek {oke dat opzich wel beetje maar niet zo heel erg} en van welke kleur staat mooi bij me dekje etc.
ik sta wel altijd even stil van wat voor weer word het vandaag lange mouwen of korte mouwen? bodywarmer of jas? {vooral met zoals nu het weer is}

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 10:59

Ik had dat ook maar nu heb ik een setje voor elk weer haha.. XD gaat misschien beetje te ver, maar nu hoef ik nooit meer 10min in me kast te staan.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 13:36

Ik heb 3 topjes die ik standaard gebruik als ik naar de paarden ga.
Hier kan ik dan als het wat kouder is nog een trui en eventueel vest over aan doen, en als het warm weer is doe ik alleen een vest aan. :)

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 13:39

nou daar heb ik dus echt geen last van.
me paard gaat er niet slechter van lopen als ik een slobber trui aan heb. of dat de combinatie tshirt broek niet past.

ga dus ook niet tip top naar me knol want wordt toch vies. en als het paard keer aan me kleren trek.
ben ik er ook niet rauwig omdat ze mijn trui bijvoorbeeld kapot maakt.
nee lekker oude kleren aan

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 13:41

Oh verschrikkelijk! Ik heb het het ook! Dan weet ik na een kwartier eindelijk welk shirt ik aantrek, en dan houd ik met rijden nog mijn jas aan :') !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 11:55

Ik doe meestal men zwarte rijbroek aan (vind mijn blauwe en bruin-rode niet meer) en gewoon kleurrijk t-shirt of truitje er boven

Piennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:05

ik heb er ook last van, duizende vestje over elkaar aan :+

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:10

Haha heb ik ook last van! Ik doe meestal een donker blauw of zwart shirt aan. Lekker makkelijk past zowat overal bij. Ook bij mijn bruine broek :)

Beccatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 19:46

wollie2004 schreef:
Ik ben ook helemaal van de setjes dus ik rij altijd in kleur. En inderdaad laagjes zodat je wat uit kan doen.

Helemaal mee eens, ik draag altijd setjes die bij m'n zadeldekje passen :+ hij heeft meestal een bruine, dus dan doe ik een lichtgeel shirt(korte mouwen) aan, m'n bruingeruite rijbroek enz. Ik neem ook altijd een vest ofzo mee voor als het kouder is dan ik dacht. :j

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 19:49

Ik herken het helemaal. Welkom bij de club :+

Ik trek altijd een shirt aan en dan een trui erover en dan neem ik nog een grote trui mee, en een waterdichte jas als het gaat regenen :P

En in de zomer gewoon hemd en vest. :P

Deniseee96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:17

gewoon een broek aan, shirt wat ik altijd aan heb, en mijn moeder gilt altijd dat
ik een vest/jas mee moet nemen, dus ik ben overal op voorbereid :)

littlediva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-11 14:33

meestal doe ik een korte mouwen shirtje aan en doe en vestje aan of die neem ik mee, in de winter doe ik een lange mouwenshirt aan met een thermovestje en mijn winterjas, meestal heb ik het dan heel erg warm en kan mijn winterjas uit en loop ik op stal in mijn thermovestje, dat is erg fijn en zeker aan te raden ! Bij de Makro te koop voor 15 euro maar wel alleen in het winter seizoen.

xRochelleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:37

ik zou gewoon een t shirt aan doen
en daarover een vest
en als je t warm krijgt kan je m uit doen,
en als je van je paard af kom weer aan :P

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 08:10

ik heb naast mijn kledingkast een kleding rek staan.. waar al mijn paardrijkleding aan hangt.. dus als ik bijvoorbeeld een bruine broek heb.. en ik wil er een roze shirtje op.. dan hangt ie er al tussen :D.. die koop ik speciaal voor tijdens het paardrijden..

xSnowy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 11:07

Ik snap wat je Bedoeld, Had daar vroeger wel last van. Nu niet meer, Ik koop nu in de Ruiterzaak vaak bijpassende Setten. Dan heb je geen last meer van wat bij welk Kledingstuk past. Maar je moet het geld er wel voor hebben natuurlijk..

lisanne66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 18:53

als ik jou was zou ik bijvoorbeeld bij elke paardrijbroek een t-shirt bij doen. zodat je als je de bijvoorbeeld warme (zeg maar wat) bruine paardrijbroek aandoet, het paarse lange mouwen shirt aan doet omdat dat een 'setje' is.