Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bibi66 schreef:Hooooi,,
Is er toevallig ook een site van deze stoeterij woodstock? Wil al heel lang een strandrit doen, maar kan geen leuke manege vinden in zeeland. misschien is dit wat...
bertali schreef:Ik verbaas me over de Haamstedenaren: Als er een paar paarden in de blubber staan 'gaed d'r mond as 'n kleppermeule', maar als de dieren de hele winter in een box staan krachtvoer te vreten 'is 't nog geen knoppe van h'n broek'.
Overigens staan de heerlijke paarden van de Camargue hun heel leven in de moeras/het drasland van de Rhone delta en hebben er klaarblijkelijk geen last van.
LoveDoortje schreef:Ben het met bertali eens,zodra er in Haamstede iets gebeurd,wordt er flink "geklepperd"en staan er tal van dorpelingen te schreeuwen hoe het dan allemaal wel zou moeten,maar met ideeën komen of hulp bieden,ho maar.
In een dorp als Haamstede mag je toch verwachten dat de mensen elkaar de hand reiken.
Hopen dat SW kan blijven functioneren en dat men niet te vlug oordeeld over een ander,verbeter de wereld,begin bij jezelf !
LoveDoortje schreef:Ben het met bertali eens,zodra er in Haamstede iets gebeurd,wordt er flink "geklepperd"en staan er tal van dorpelingen te schreeuwen hoe het dan allemaal wel zou moeten,maar met ideeën komen of hulp bieden,ho maar.
In een dorp als Haamstede mag je toch verwachten dat de mensen elkaar de hand reiken.
Hopen dat SW kan blijven functioneren en dat men niet te vlug oordeeld over een ander,verbeter de wereld,begin bij jezelf !
mammaslamma schreef:LoveDoortje schreef:Ben het met bertali eens,zodra er in Haamstede iets gebeurd,wordt er flink "geklepperd"en staan er tal van dorpelingen te schreeuwen hoe het dan allemaal wel zou moeten,maar met ideeën komen of hulp bieden,ho maar.
Nog even zeg, als je paarden hebt, weet je hoe je ervoor moet zorgen,en hoe ze gehuisvest moeten worden, zo niet, duidelijk verhaal, niet aan beginnen.......
Het zijn maar enkelingen die de fout ingaan en dat is al sinds jaar en dag, die leren het toch nooit.
Ik voel me dus niet geroepen om ze te helpen o.i.d, het het druk genoeg met mijn eigen vee, om me daar mee bezig te houden.
Ik heb zelf de moeilijke beslissing genomen, om mijn PRE met langdurige en niet verbeterende peesblessure weg te geven,omdat dat geen paard is voor 24/7/365 op de wei met weinig aandacht, ik heb dus mijn eigen egoisme aan de kant geschoven en een goed huis voor hem gezocht.
Vindt dus dat ik zelf goed bezig ben geweest, zouden er meer moeten doen...
iffie schreef:http://www.stoeterijwoodstock.nlBibi66 schreef:Hooooi,,
Is er toevallig ook een site van deze stoeterij woodstock? Wil al heel lang een strandrit doen, maar kan geen leuke manege vinden in zeeland. misschien is dit wat...