Oude juryleden..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Oude juryleden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:47

Ik denk dat juryleden ook gewoon wat meer op Bokt moeten zitten. Je kunt zeggen wat je wilt van Bokt maar je blijft wel op de hoogte hier :))

Ook vraag ik me dan af of mensen niet ingeschreven staan voor de digitale nieuwsbrieven van de KNHS. Ik laat de P&S heel vaak in het plastic zitten, maar via de nieuwsbrieven en Bokt blijf je prima op de hoogte.

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:55

Alleen FEI proeven mogen met halve punten beoordeeld worden. Dus NIET de Z2 paarden, WEL de Z2 PONY`s. (Dat is namelijk een FEI proef)
Misschien dat het zo een beetje duidelijk is ;)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:01

Ik schrijf vaak en dan zet ik bij het onderdeel dat dubbel telt op de coupon gewoon het cijfer, bijvoorbeeld 6, en dan x2 erachter. Ik vind het raar om er 12 of 14 neer te zetten...
Edit: typfoutje

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:15

Frensie schreef:
Ik schrijf vaak en dan zet ik bij het onderdeel dat dubbel telt op de coupon gewoon het cijfer, bijvoorbeeld 6, en dan x2 erachter. Ik vind het raar om er 12 of 14 neer te zetten...
Edit: typfoutje

Raar of niet, je moet toch het dubbele cijfer neerzetten....

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 17:57

Dat maakt toch niet zo veel verschil? Als je het maar aangeeft.. Persoonlijk heb ik liever de vermelding 2x maar goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:48

berdien85 schreef:
Dat maakt toch niet zo veel verschil? Als je het maar aangeeft.. Persoonlijk heb ik liever de vermelding 2x maar goed.

De regels zijn er heel duidelijk in en ik denk dat het wel zo prettig is dat iedereen 1 lijn hanteert..

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:40

1 lijn is inderdaad wel beter! Ben ik met je eens... :)

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:07

volgens mij mag je er wel gewoon 6 of 7 neerzetten, want het programma van de KNHS waar de cijfers nu in ingevoerd moeten worden telt het automatisch dubbel, daar kun je ook geen 12 in invoeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:09

mereltjuhxxx schreef:
volgens mij mag je er wel gewoon 6 of 7 neerzetten, want het programma van de KNHS waar de cijfers nu in ingevoerd moeten worden telt het automatisch dubbel, daar kun je ook geen 12 in invoeren.

Je doet het niet voor het programma van de KNHS, maar voor de deelnemer die zijn of haar coupon terugkrijgt..

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:12

2 weken geleden heb ik ook geschreven en heb overal een 10, 12 of 14 ingevuld.
We hebben er geen commentaar op gehad, dus het zal wel goed zijn geweest ;)

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:19

Er staat een stukje over in de paard en sport.. Maar daar wordt ik nog niet veel wijzer van.
Het verschil zit 'm in startcoupons of protocol. En ik maar denken dat die hetzelfde zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:25

Protocol is voorgedrukt en hier staat dus ook 'x2' voorgedrukt. Hier kan je dus gewoon een 5/6/7 etc invullen..
Coupon is kaal en hier moet je dus het cijfer meteen totaal invullen, dus 10/12/14 etc.. Zodat voor iedereen duidelijk is dat het cijfer 2x meetelt.. :)

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:33

Ahhh bedoelen ze het zo! Bedankt :) Dan snap ik 't verhaal..

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 16:38

Relaxed schreef:
Protocol is voorgedrukt en hier staat dus ook 'x2' voorgedrukt. Hier kan je dus gewoon een 5/6/7 etc invullen..
Coupon is kaal en hier moet je dus het cijfer meteen totaal invullen, dus 10/12/14 etc.. Zodat voor iedereen duidelijk is dat het cijfer 2x meetelt.. :)

Correct uitgelegd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 17:29

yvonnepuntnl schreef:
Relaxed schreef:

Correct uitgelegd :)

Tot nu toe heb ik nog niet gehad dat het goed op mijn coupon vermeld stond, steeds enkele cijfers... Ook jongere juryleden

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 17:30

Bij mij is het verschillend, maar de laatste tijd staan ze al opgeteld op de lijst..

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 18:48

Zo te zien hebben je punten er niet onder geleden Haike :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 19:07

yvonnepuntnl schreef:

Haha, dat niet inderdaad, maar toch vreemd dat ik het nog niet tegen ben gekomen, had helemaal op selectiewedstrijden verwacht dat jury's wel op de hoogte zouden zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 21:21

haike schreef:
yvonnepuntnl schreef:

Haha, dat niet inderdaad, maar toch vreemd dat ik het nog niet tegen ben gekomen, had helemaal op selectiewedstrijden verwacht dat jury's wel op de hoogte zouden zijn?

Op een selectiewedstrijd zitten gewoon juryleden net als op andere wedstrijden ;)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 22:50

Relaxed schreef:

Dit snap ik helemaal en is ook compleet logisch, hoewel dit ook niet altijd gedaan wordt.
Wat dus in mijn ogen problemen op kan leveren, want hoe weet je nou zeker wat er bedoeld wordt als er een 6 staat. Is dat een 3 x2 of moet die 6 twee keer tellen?
Oke, normaal gesproken is dat logisch gezien de rest van de punten, maar toch.
Ik ben tenminste nu altijd mijn coupons aan het natellen om te kijken of er wel goed gerekend is en/of hoeveel punten ik nu daadwerkelijk gekregen heb voor dat ene punt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:00

Juryleden kunnen fouten maken. Ik ben in oktober bij een jury geroepen omdat ik zonder sporen reed in de M2. Tja, dat mag tegenwoordig.
Natellen van punten doe ik ook altijd.

En verder: geef mij maar die oudere juryleden. Voel ik me niet zo oud. :P