Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus als het geld geen probleem is zou ik zeggen doen!
Anders 240 op oa canter-equipment.nl 
Tov schreef:Ik kan het hier alleen maar helemaal mee eens zijn.Na een aantal keren van mijn paard te zijn gevallen, was ik er klaar mee. Het idee dat het de volgende keer verkeerd zou kunnen aflopen, maakte me behoorlijk gespannen. Daarom heb ik het vest gekocht. Ik draag het hit air vest altijd tijdens het rijden en hij geeft totaal geen belemmering. Ik ben er al eens mee gevallen en het werk perfect, je nek je rug, je stuit, je schouders alles wordt helemaal ingepakt. Je bent net een michelin mannetjeDus als het geld geen probleem is zou ik zeggen doen!
Tov schreef:De hitair moet zitten als een goede bodywarmer bij het paardrijden. Je moet je goed kunnen bewegen, maar hij moet ook niet te ruim zijn.Denk dat dat bij iedere BP zo is. Bij het hit air vest gewoon een keer laten ontploffen, als hij tijdens het rijden lekker soepel zit en na aktivering lekker strak dan heb je de goeie maat![]()
![]()
PS Sommige mensen zijn bang dat door het pffffft geluid van de airbag het paard er alsnog van door gaat. Dat bleek bij mij hard mee te vallen. Tov deed alleen een extra pasje. En als je paard echt out of control is maakt het helemaal niets uit....
Hit air heeft ook een website, daar kun je ongetwijfeld dealers en maatvoering vinden.