Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zou nog een keertje terug gaan na de winkel/fabriek en gewoon op je eisen gaan staan ( lees wel consumetenrechten door ) en als ze dat niet doen dat je jurdische stappen gaat onder nemen dan kunnen ze in eens veel doen voor je
Van een laars mag je zeker verwachten dat het na 9x rijden nog niet slijt als het gewoon van leer gemaakt is.Polaris schreef:Jij hebt de laarzen gewoon normaal gebruikt en onderhouden, dus dan horen de laarzen gewoon een redelijke tijd mee te gaan. Dat is in ieder geval langer dan maar een paar weken.Van een laars mag je zeker verwachten dat het na 9x rijden nog niet slijt als het gewoon van leer gemaakt is.
Zeker even mee terug gaan dus.
Je kunt je gewoon tot Divoza wenden, zij kunnen dan regelen met Petrie hoe ze de kosten verrekenen, maar aan jou mogen ze hoe dan ook geen kosten rekenen.
Als iets wat jij gekocht hebt binnen 2 maand kapot gaat heb je zelfs niet eens een bewijslast, dan is het aan Divoza aan te tonen dat jij er niet normaal mee om bent gegaan, en als ik dat zo aanhoor hebben ze weinig kans, want ze hebben jou zelf dat schoonmaakspul meegegeven (of in ieder geval geen ander advies gegeven hoe je ze schoon moet houden).
) Nog helemaal nergens slijtage.....
. 
dat is echt achtelijk, ik heb ook petries heb ze nu 3 jaar zitten inmiddels ook echt wel plekken op en ben er absoluut niet zuinig mee, ik trek me paard er mee uit de wei modder of niet ik spuit ze gewoon af met water, 1x per 3 maanden een dikke laag vet erop. heb ze de hele dag aan, 1x een nieuwe zool onder laten zetten en verder zijn ze nog prima
verschilt echt heel erg. maar hoor ook dat lipica binnen 2 maanden angort is, en de ander heeft ze 5 jaar en zijn ze nog prima,..