Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FlyAway schreef:Ja, dat zou heel goed kunnen. Maar volgens mij sluit het een het ander niet uit.
En ik ken er nog tientallen die het ook hebben. Zelfs uitvoeringen zonder die (lambda)geregelde katalysator maar met een ongeregelde katalysator
. Met name de vloeibare gasinjectiesystemen (Vialla LPi, Landi LSi bijvoorbeeld) kunnen gemakkelijk op G3, kwestie van de LPE omwisselen en met bewijs van de inbouwer het kenteken naar Veendam sturen voor vermelding van G3 op het kenteken. Voor zover ik het weet is de regelgeving onlangs aangepast en was in eerste instantie het bouwjaar van belang (vóór 1995 kon geloof ik niet) en het is goed mogelijk dat nu bepaald is dat U9 vermeld moet staan op het kenteken. Maar dan nog zijn er dus op dit moment Volvo 940`s te vinden die G3 op het kenteken hebben, en dus profiteren van het lagere tarief. MariKariS schreef:Volgens mij mag je met een B-rijbewijs nooit met een paardentrailer rijden want ik geloof dat paardentrailers altijd twee assen hebben (en vier wielen) en met een B-rijbewijs mag je geen tandemasser trekken. Een carvan met twee wielen mag dus wel zo lang het gewicht van de auto en de carvan niet meer dan 3500 kg zijn, de carvan beladen niet zwaarder is dan de auto en de auto de carvan mag trekken...