Persoonlijk denk ik ook niet dat het heel veel helpt, je beschermt wel iets, maar armen en benen kun je alsnog breken...
Veel succes en plezier gewenst met de lessen van uw dochter!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
concetto schreef:Kost helemaal niet veel geld, je hebt ze al vanaf 35 euro, enne we hebben het hier wel over veiligheid!
Zou jij je kind dan wel op een motor laten rijden maar geen pak aanschaffen omdat hij/zij nog groeit?
Floor_x schreef:concetto schreef:Kost helemaal niet veel geld, je hebt ze al vanaf 35 euro, enne we hebben het hier wel over veiligheid!
Zou jij je kind dan wel op een motor laten rijden maar geen pak aanschaffen omdat hij/zij nog groeit?
Ja maar die van €35,- zijn helemaal niet goed. Die zitten vreselijk stijf en beperken je in het bewegen.
De echt goede zijn volgens mij al zo'n €120,-...
Isegrim schreef:Tien jaar geleden bestonden die dingen nog geeneens, of in elk geval kende ik niemand die met zo'n ding op een paard ging zitten. Ik vind het ondingen die je bewegingsvrijheid beperken.
Ocrab schreef:Welke gebruik jij dan? Eentje die naar je lichaam vormt? Dat klinkt wel comfortabel!
Dan ga ik er ook over denken om er een aan te schaffen!

Maarja... als je je veiliger voelt met zou ik er zeker wel eentje kopen.
en als ik iets eng vind heb ik nog wel eens de neiging me gewoon te laten vallen. snap nog steeds neit waarom ik dit doe. xD Bianca keek me altijd zo stom aan als ze ik dan opeens op de grond lag als ze niet eens wat deed. Gelukkig doe ik dit nu niet heel vaak meer. Het is een moment van shock ofzo dan bevries ik en laat ik alles los. En als je dan zonder zadel rijd ofzo glij je er heel droog af
concetto schreef:Kost helemaal niet veel geld, je hebt ze al vanaf 35 euro, enne we hebben het hier wel over veiligheid!
xxOrlando schreef:concetto schreef:Kost helemaal niet veel geld, je hebt ze al vanaf 35 euro, enne we hebben het hier wel over veiligheid!
ik ga ook vaak met de moter mee,maar ook geen pak hoor.oke vandaag heb ik een broek gekregen en mijn mams een nieuwe jas dus daarom heb ik ook esn eigenjas.anders ging ik in me spijkerbroek en dikkejas hoor.ook heb ik geen bp, nouja ik vind zelf dat ik em niet nodig heb en dat het erg rot zit endat ik eerder het vevoel heb dat ik juist val met zo'n ding aan xd